Waarom doet hij zo...

Ik heb sinds een paar maanden veel contact met een jongen en het ene moment doet hij heel lief en leuk enzo en het andere moment is hij heel bot en kortaf maar hij vraagt wel regelmatig of ik wil afspreken
Hoe moet ik dit allemaal opvatten? Weet niet zo goed wat ik moet doen nu met hem :frowning:

Via waar heb je contact? Face to face of via app? Als het via app is, dan is het logisch. Jongens en app gaan niet samen. Heb je al eens met hem afgesproken? En hoe doet hij dan? Tijdens het afspreken zie je namelijk heel snel wie hij echt is! En vertel hem dat je het vervelend vind dat zijn reacties zo wisselend zijn. Dan kan hij er iets mee doen!!!

Jongens en app gaan inderdaad niet samen, dat uit eigen ervaring met m’n vriend. En inderdaad gewoon vragen waarom hij zo doet.

Ik ken hem niet, maar wellicht kan hij er niet tegen dat hij afgewezen word. Want heb je wel al een x met hem afgesproken?

Ik herken dit, het ene moment was hij een schat, maar het andere moment was hij echt gemeen. Bij mij lag het eraan wie er bij was. Was hij alleen dan was hij een schat, met vrienden niet. Maar misschien kan je het een keer vragen ?

Volgens mij is het heel simpel. Hij wil aandacht van je wanneer het hem uitkomt. Niet aan beginnen…

Dit is vrijwel een algemeen probleem bij veel vrouwen. Mannen kunnen het ene moment heel leuk en lief doen en het andere moment wat meer kortaf. Dit is eigenlijk geen slecht iets, maar een beetje standaard gedrag. Als hij vaak vraagt om af te spreken is dat toch juist een goed teken :slightly_smiling_face:? Wij vrouwen hechten vaak veel waarde aan Whatsapp, terwijl mannen dat juist niet doen.

Misschien is hij op zo’n moment druk, maar wil hij wel iets van zich laten horen. En zoals hierboven staan zijn jongens en whatsapp niet altijd de beste combi. Als het je heel erg stoort kun je beter even vragen wat de reden voor zijn reactie is (vraag dit wel face-to-face), zodat je duidelijkheid hebt.

ik ben het hier wel mee eens, maar dat kun je zelf natuurlijk het beste bepalen

mijn vriend kan soms ook heel bot reageren of heel flauw reageren maar hij bedoeld het nooit zo komt door zijn verleden met pesten enzo, misschien kan het daar aan liggen