Waarom doet hij zo ! (???)

Ik heb een iemand enige tijd geleden leren kennen. Nu heb ik 2 weken geleden te horen gekregen dat hij voor zijn stage voor een half jaar naar de andere kant van de wereld gaat.
Ik vind het zwaar *** en hij zegt hij ook vooral nu hoe hij mij heeft leren kennen maar helaas is het wat het is.

Nu zou je denken dat we juist veel tijd samen zouden besteden. Ik snap dat hij veel moet regelen en dat er meerdere mensen zijn die hij gedag moet zeggen maar waarom heeft hij tijd voor iedereen behalve mij ?

Hij gaat over 3 dagen weg en ik weet dat ik hem niet meer ga zien maar waarom kan hij niet gewoon tijd vrijmaken ookal is het maar een uur om mij gedag te komen zeggen

Waarom doet hij zo ?
Ik vind het echt moeilijk omdat ik echt gek op hem ben maar is dit een teken om te los te laten ?
Wat zou de reden kunnen zijn dat hij wel iedereen om zich heen gedag kan zeggen en tijd met hun kan spenderen maar dat opeens met mij niet meer mogelijk is

Het vreet aan me… want misschien ben ik toch niet de persoon waar hij gek op is denk ik

Waarom doet hij zo ?

Eh ja misschien vindt hij je echt leuk en wilt hij zich niet nog meer aan je hechten zodat het minder moeilijk is?

Ja maar het is toch raar dat je zegt dat je iemand nog wilt zien voordat je gaat en bla bla bla maar uiteindelijk maak je geen ene sec tijd omdat je nog zoveel te doen hebt maar voor anderen wel !
Je zeurt dat je me gaat missen enz maar je acties en woorden zijn het tegenovergestelde :S

Ik voel me echt zwaar *** ik mis hem nu al maar ik wil hem niet nog een keer vragen want waarom zou ik het vragen als ik eigenlijk het antwoord al weet toch?!

Dan heb je zelf toch al wel door dat hij je wel wilt zien, maar dat het waarschijnlijk gewoon te moeilijk voor hem is om dan afscheid etc te nemen.

@famebridge daar heb je helemaal gelijk in. En begrijp me niet verkeerd ik wil zijn tijd en aandacht echt niet allemaal claimen. Ik snap echt wel dat ik hem niet elke dag kan zien maar een avond een paar uur was wel fijn geweest. Ik weet dat er belangrijkere mensen zijn dan mij maar dan moet je denk ik niet zeggen dat je me gaat missen en je me hoe dan ook wilt zien.

maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik het verkeerd of anders zie omdat ik zelf in de situatie zit
Vandaar dat ik het ook uit een ander oogopzicht vraag

Misschien moet je het gewoon aan hem vragen. Gewoon zeggen: Ik ga je missen, ik wil je graag nog zien, maar ik heb het idee dat jij dat niet zo ziet. Hoe komt dat?

Het kan inderdaad zijn dat hij zich niet aan je wil hechten, omdat dat het moeilijker maakt, maar het kan ook zijn (wat iemand anders hier net ook al aangaf) dat hij afscheid nemen van anderen die hij misschien al jarenlang kent nu prioriteit geeft. Wij kunnen ook niet in zijn hoofd kijken, dus je weet het pas zeker als je het er met hem over hebt.