waarom doet hij zo

Dag dames,

Ik ben nieuw hier en zal maar gelijk met de deur in huis vallen, ik heb even advies nodig.
Ongeveer 6 weken geleden een jongen leren kennen, inmiddels zo’n 5 x met hem afgesproken samen film gekeken enz… Afgelopen zaterdag weer afgesproken voelde fijn om samen te zijn. Zondag nog contact met hem gehad,ik heb hem het laatste berichtje gestuurd sindsdien niks meer van hem gehoord, heb hem ook op facebook waar hij de afgelopen dagen wel veel facebook berichten plaatst, zie hem elke dag wel even online komen maar is daarna gelijk weer offline
Negeert hij me nou? of zit ik me druk te maken om niks? pff word hier enorm onzeker van!! :dry:

Ik denk dat je je druk maakt om niets. Misschien vindt hij het ook wel jammer dat jij niet tegen hem begint te praten. Als je graag met hem wilt praten kun je ook zelf een gesprek beginnen. :slightly_smiling_face:

Ben ik het mee eens!

Begin een gesprek als hij dan niet reageert dan weet je zeker dat die je negeert

Máár, let er wel op dat jij niet altijd de eerste moet zijn met een gesprek beginnen! Anders komt het straks maar van één kant :slight_smile:

Bedankt voor de reactie’s
Ik ben meestal degene die het gesprek begint, hij komt juist met voorstellen om wat af te spreken.
Ga um zo een berichtje sturen denk ik haha