Waarom doet hij zo anders?

Heee. :slightly_smiling_face:
Okee. Ik zit een beetje met een probleem en ik word er heel onzeker van.
Begin van dit schooljaar had ik een feestje en toen raakte ik in gesprek met een jongen uit mijn jaar. Maar hij heeft een heel ander profiel dus we zitten nooit bij elkaar in de klas.
Het was toen echt heel gezellig, en daarna gingen we met uitgaan we ook steeds meer met elkaar dansen en uiteindelijk ook gezoend.
De weken daarna naar de bios geweest en een keertje film gekeken en zelfs al zijn ouders ontmoet.
Met school hadden we excursie naar buitenland en alle leraren wisten ook al ‘over ons’.
Maar het was nog steeds niet officieel en iedereen dus de hele tijd vragen van hebben jullie nou wat?
Maar het was dus nog niet echt verkering.
Vorige week gingen we ook weer gezellig met z’n tweeen wat drinken en daarna nog best lang bij mij thuis gezeten.
Hij had het de hele tijd over ‘ons’ en toen 'ie wegging stuurde hij ook nog van ‘ik hou van jou’. Maar hij is echt zo’n persoon die het ook echt meent.
Tenminste dat dacht ik.
Want na die keer hebben we echt helemaal geen contact meer bijna.
Op school zie ik hem sowieso al bijna nooit, maar nu heb ik hem echt maar één keer gezien en toen ging het gesprek best wel moeizaam zeg maar.
Terwijl het als we gewoon leuke dingen met z’n tweeen doen het echt heel gezellig is.
Hij zou deze week ook bij mij bij volleybal komen kijken maar dat ging ook niet door want hij had geen fiets ofzo :S
Hij heeft trouwens al 4x gezegd dat hij zou komen kijken maar nog nooit echt geweest.

Misschien reageer ik nogal te overdreven ofzo, maar we smsten eerst echt bijna elke dag en nu stuurt ie niks meer.
Het enige wat 'ie deze week heeft laten horen, was dat hij dus niet naar volleybal kon komen kijken met echt zo’n rotsmoesje.

Okee, ik heb nog nooit echt een vriendje gehad, alleen maar half-half zegmaar. Maar ik dacht echt dat hij m’n eerste vriendje zou worden want ik vind 'm zoo leuk!
Hebben meer ervaren mensen soms tips of iets soortgelijks meegemaakt?

Alvast bedankt.
(L)

Nouja, ik wel ongeveer zoiets.

Een jongen uit mijn klas en ik hadden deze zomer ook zo iets. Al een tijdje zoals jullie, met elkaar omgaan als een koppel maar toch geen verkering hebben. Hij kwam dagelijks bij mijn thuis, ik was ook een paar keer bij hem geweest (kende zijn ouders wel al enzo). Dus, alles was top & ik honderden berichtjes met hoe graag hij me wel zag. En zoals jij zegt, hij was echt iemand die zoiets zegt als hij het echt meent. Ook mis gedacht dus. Op het einde van de vakantie kregen we officieel wat en iets erna veranderde hij compleet van gedachten en maakte hij het uit. De dag ervoor zei hij me nog : ‘ik wil je nooit kwijt’. En dan de dag erna maakte hij het uit.
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar je mag altijd noten & ik kijk af en toe wel eens in dit topic hoe het met jullie gaat :wink:

Je reageert denk ik inderdaad overdreven.
Zoiets zal echt niet zomaar over zijn, of er moet iets gebeurt zijn. Dus, met hem praten.

Dat zei mijn vriendin ook al.
Maar het gevoel klopt gewoon niet.
Want eerst kreeg ik meteen een smsje van ‘mis jou’ als ik 'm langer dan 2 dagen niet had gezien.
En nu dus al een hele week niet.
Volgende week wou ik eigenlijk bij hem bij voetbal gaan kijken, maar nu heb ik zoiets van jaa dáaag.
Jij komt ook niet bij mij, ook al beloof je het al 4x.
Of zou ik nou juist wél moeten gaan om te laten zien dat ik 'm echt leuk vind.
Of is dat dan juist weer té stalkerig.
Aaaarghhhh. Ik haat dit gevoel.
Maar ik mis hem wel echt. Ik heb zo’n zin om gewoon tegen 'm aan te zitten en knuffelen enzo.

En @xPOP.
Dat is echt zo gemeen van hem!
Ik zie het ‘mijn crush’ niet doen, maar die van jou klonk eerst ook heel lief. Dan begin ik nu ook weer te twijfelen van wat hij nou wel meent en wat niet. :S
Waarom zijn jongens zo moeilijk.

misschien is hij ook wel onzeker nu, want stuur jij hem wel smsjes?
stuur eens een x een smsje
ik mis je, ik heb je echt te lang niet gesproken.

of ik mis je, is er wat?

ofzo
dan kom je er wel achter. succes!

Nouja, ik zag het hem ook niet doen dus volgens mij is er wat gebeurd, ben er alleen nog altijd niet achter wat. Ik zou jouw ‘crush’ eens een smsje sturen in de richting van : ‘Hé, lang niet gesproken. Mis je stiekem wel. Wanneer spreek ik je nog eens?’ ofzoiets…