Waarom doet hij nu ineens zo vaag.

[i] mn ex had t 2/3weken geleden uitgemaakt.
Op school kijkt ie nu steeds naar me…
En volgens zn meisje praat hij elke x over me als hij me ziet. ( ik weet niet of het goede, of slechte dingen zijn. )
Vandaag ook, ik had iemand zn fietst even geleent en hij hoorde dat, ( van een meisje maar ze heeft best wel een… jongens naam ) dus hij zo tegen mn vriendin : Heeft ze een fiets van een jongen geleent…? en toen zei ze van : nee is een meisje. en toen reageerde die blij ofzo…

Ik snap hem niet, ik wil eigenlijk wel met hem gaan praten…maar ik ben bang dat hij dom reageert ofzo. iemand weet wat tedoen? [/i]

Laat hem maar naar jou toe komen als hij je terug wil, tenminste ik zou wachten…

Ik denk dat hij gewoon nog niet over je heen is, hoewel het wel zo kan zijn dat hij nog interesse hebt, ik zou het nog even afwachten.

[i] het is al duidelijk.

hij praat slecht over me, is al met n ander meisje bezig, en zegt dat hij neit van me heeft gehouden. [/i]

Wat een Eikel, laat hem maar lekker. Beter dat hij uit je leven is.

Negeer hem
en move on

Hij is het niet waard

Negeren, inderdaad.

Wat moet je doen als een (hele leuke!!) jongen steeds naar je zit te kijken, en lachen, zwaaien,knipogen enzo., maar de volgende dag lijkt het wel alsof hij je negeert… Dit is nou al 3 weken zo… Maar hij is wel superleuk!!!(L) Dus Heeft iemand tips voor mij??

ik zeg 1 ding Cypruslove ALLE maar ook ALLE jongens zijn het zelfde dus: VAAG/RAAR. =) uit ervaring weet ik dat goed genoeg :stuck_out_tongue:

Je hebt ook rangorden :’) de jongen die ik leuk vind is vaag, raar en droog. Gevolg: ik ben altijd verward.

whuwahauw sterkte dan ermee :stuck_out_tongue:
de jongen waarmee ik flow heb praat de ene keer SUPERleuk en de ander ker praat die niet eens :S dats pas vaag/verwarrend :stuck_out_tongue:

Dat heb ik ook met hem :] als je hem zegt hoe weet je dat? dan zegt hij “dat heb ik gezien.” en dan vraag jij bv. “hoe?” en dan zegt hij “met mijn ogen natuurlijk.” Het komt erop neer dat ik me echt altijd moet rotdenken als ik met hem chat :’) hij vraagt weinig het ene moment, en het andere noemt hij me bij mijn bijnaam.

Je hebt ook rangorden :’) de jongen die ik leuk vind is vaag, raar en droog. Gevolg: ik ben altijd verward.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]
Dat gevolg heb ik dus ook… echt zoooooo irritant!!!

Vaag ja inderdaad, nog vager, de mijne is precies hetzelfde…

Wat een kutkind ;o.
pff ik vond zelf dus iemand leuk, en die vroeg me via de sms
en k zei; doe maar in t echt.
hij zo okee.
twee weken verder, heeft ie het nog steeds niet gedaan,
en nu negeert/ontloopt hij me.
xd jongens zijn gewooon raaar.

Bij jouw praat hy nog bij mij moet ik half uur gaan smeken om een antwoord dan pas zeg hij iets. ughh… k voel me dan echt zo een hopeloos meisje die agter hem aangaat, maar ja ik houd ng steeds van hem :S