Waarom doen jongens ZO?

Ik heb een vriendje, en de ene dag doet hij vet lief, en de volgende dag doet hij heel afstandelijk en of hij me niet meer leuk vind enzo…
Weet iemand waarom ze dat doen??

( Voeg zelf ook een paar vragen toe :grin: )

xxx

Als ze met vrienden zijn ofzo bedoel je? Dat kan zijn omdat ze stoer willen doen tegen over zn vrienden. Of als je in het openbaar zijn omdat hij misschien ook nog andere meiden aan wilt trekken en als hij beter kan krijgen. Dit hoeft niet bij allemaal zo te zijn hoor maar er zijn er veel in mijn klas die wel een vriendin hebben maar toch achter meiden aan lopen. Ook hebben veel jongens stemmingswisselingen. Heeft mijn vriendje bijvoorbeeld ook ene dag is hij echt zoooo lief andere dag behandelt hij mij gewoon als een vriend.

Ja dat vind ik echt irritant, maar gewoon op msn doet hij ook zo… Nou vind ik msn best kut omdat het dan best snel zo lijkt. Maar bijvoorbeeld als we ff in het dorp lopen loopt ie zowat een meter afstand :expressionless:

ik denk dat ie gewoon last heeft van stemmingswisselingen ofzo :stuck_out_tongue: ?
Misschein meot je er gewoon een keer met hem over praten :] ?
Mijn ex had ook dat ie om de zoveel tijd opeens super chagerijnig & afstandelijk kon doen en daar hadden we toen ‘ruzie’ over gekregen & toen deed ie het niet meer… iig veeel minder :slightly_smiling_face:

Hm. Dat klinkt bekend.

Op msn is dat bij mij vriend ook zo ja. Maarja je moet je ook bedenken dat ze nog meer dingen doen naast msn ea :wink: bij mij duurt het soms ook 10 minuten voor ik antwoord krijg ofzo :confused: kan daar echt niet tegen.
Misschien moet je gewoon een x met hem praten heb ik ook gedaan en het is al een stuk verbeterd.

kliinkt bij mij erg bekend, maar da was met de jongen die nu net een uur me ex is geworden …
dus je moet het niet zo doen als ik het doe, er niks vn zeggen en denken dat het ergens anders om gaat. Naja ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar dit is dus een levenloze reactie

jongens en msn is sowieso raar,
ze zijn snel kortaf en bedoelen het vaak niet zo!

alleen als jullie lopen en hij een 1meter voor jou is wel heel vreemd
geef hem ruimte (figuurlijk) maar ga misschien wel wat dingen aan hem vragen van waarom?

Jongens zijn gewoon onbegrijpelijk, ik denk dat het daarop neerkomt