waarom doen jongens soms opeens zo kortaf?

Ik heb sinds kort een vriendje, hij is super lief leuk enz maar daar gaat het nu niet om ^^
Ik denk dat jullie het wel herkennen maar toch hoe kan het dat jongens soms opeens in 1 klap zo kortaf doen?
Bijv vanmiddag zeg ik dat ik het koud heb enz. Zegt die kwou dat ik bij je was en van die dingen heel lief dus!! En dan echt paar minuten later reageert die laat en kort… zonder dat er wat gebeurt was of zo… :anguished:? ik kan me er dan echt aan ergeren haha…
Hebben jullie daar ook wel is last van? En wat doen jullie daar tegen of laten jullie het maar zo?
Ps. Leek me sowieso wel leuk om zon topic te beginnen voor mensen die er wat over kwijt willen! :slightly_smiling_face:

Nee, heb er geen last van.

Waarschijnlijk was hij gewoon iets aan het doen en wou hij ondertussen toch reageren op je. En 't hoeft toch ook niet nonstop kusjeknuffelkwijl te zijn op whatsapp?

Nee dat hoeft zeker niet! Op een gegeven moment word dat ook ‘normaal’. Dan is het niet leuk meer maar ik bedoel om dan opeens zo kort af te gaan doen…?

Misschien moet je vragen waarom hij opeens zo kortaf doet. Niet elke keer vragen dan, want anders vindt hij je een zeikwijf.

Is hij niet gewoon ondertussen gamen ofzo?

Ik merk het altijd direct wanneer mn vriend ondertussen ook andere dingen aan het doen is.

Typisch jongens… don’t worry about it… :wink:
Doen mijn beste vrienden ook en dat betekent niet dat ze boos of geïrriteerd zijn of mij niet meer aardig vinden :wink:
Komt goed!

Don’t worry be happy (cliché :flushed: )

Misschien was hij gewoon ergens mee bezig, of praatte je even wat te veel?
Ik heb dan geen vriendje maar heb soms wel dat ik teveel praat en dan reageren ze ook even zo haha! Don’t worry everything will be finee

Omdat het jongens zijn… Die zijn vaak allemaal zo :’) 9 vd 10x hebben ze het zelf niet eens door! Dat had ik laatst, vroeg ik een dag later: ‘Waarom was je zo kortaf?’ ‘Ja, ik heb even teruggelezen door ons gesprek maar ik was helemaal niet kortaf? Ik vind je nog steeds lief hoor’ hahaha. Jongens…

^ haha jaa jongens denken volgens mij minder na dan meisjes
Meisjes maken zich sneller druk dan jongens hahaj :flushed:

het zijn jongens, die hebben zat andere interesses… gewoon niet op letten en het laten.

Dit is zo herkenbaar! Heb al ruim 9 maanden een vriend, en hij kan echt heel lief reageren maar we whatsappen eigenlijk nooit. Als we het al doen, reageert hij heel kortaf maar wel lief. Gelukkig als we elkaar dan weer in het echt zien is alles weer helemaal fijn en gezellig. Echt, laat dat whatsapp gewoon (: Ben blij dat hij nog reageert :flushed:

Ik heb dat bijna nooit. Wel heel af en toe, als ik me niet zo goed voel. Dan gaat hij wel eens van die vervelende korte opmerkingen sturen die toch nergens op slaan. Maar als ik dan zeg van: ‘Laat maar, je snapt het toch niet.’ Dan neemt hij wel even de moeite om te bellen en gek genoeg realiseert hij zich dan pas dat ik me niet zo goed voel.

Kortom: Op Whatsapp kunnen dingen heel anders overkomen dan ze in het echt bedoeld zijn. Daarom hecht ik ook nooit zoveel waarde aan online gesprekken.

MISSCHIEN overdrijf je wel enorm

Zo zijn heel veel jongens. Maar het is inderdaad bloedirritant haha!

Preciees dit. ZO bloedirritant!! :dry:

Ja dat heb ik ook met mijn -sindskort-vriendje maar hij is echt een gamer dus dan kan hij meestal niet reageren of heel kort omdat het een online spel is. Ik denk dat hij dan gewoon bezig is. Ik vind het ook niet altijd leuk aangezien ik gelijk alles stop zet wanneer ik een berichtje van hem krijg :stuck_out_tongue: maar gamen is belangrijk voor hem :frowning_face:

Hahaha jaa dit herken ik precies! Als hij 1 berichtje stuur, gelijk stop ik met alles wat ik doe hahah maar blijkbaar denken jongens er heel anders over jaa

^ ik las laatst zoiets als dat jongens eerst willen afmaken wat ze doen. eerst het 1 dan het ander. En meisjes hun bezigheden onderbreken.

Owjaa dat kan zo! Het lijkt er in iedergeval wel op,wat ik dan alleen niet snap is dat die bijv. Gister zei dat die zich verveelde enzo maar toch doet die kortaf enzo…