Waarom denken moeders?

Waarom komen alle moeders voor elkaar op en denken dat ze perfect zijn ook doen ze altijd erg dominant. Is moeder zijn een nieuwe hit?

1 like

Ik denk dat moeders onder elkaar steunen, want ze begrijpen waar veel moeders mee struggelen. Maar geen enkele moeder is perfect

Geen een moeder is perfect nou ja de moedermaffia misschien zoals ze denken. Maar zoals hier ook al word gezegd het is idd om elkaar te steunen. Er zijn genoeg moeder en vooral bij het eerste kind die heel onzeker zijn of ze het goed doen en echt goedkeuring van anderen moeders nodig hebben. Maar uiteindelijk kom je er zelf wel. Ik weet zelf hoe pittig het kan zijn en hoe lastig het soms is. Want een kind heeft 2 keer een puberteit. Die bestaat dus uit de peuterpuberteit ik ben 2 en ik zeg nee fase bv en dan de tienerpuberteit. Beide zijn heel pittig maar de laatste al helemaal want het kind krijgt een eigen menig een eigen wil een vriend/vriendin etc. Kinderen zijn leuk maar het kan ook heel pittig zijn. Huil baby niemand word daar vrolijk van maar je moet wel door. Zelf geen ervaring met een huilbaby want mijn dochter sliep na 2 maanden al door. En dat is ook zo iets wat ik op fb in groepen vaak tegen kom hoe laat ik mijn kind doorslapen. Uhm niet het ligt aan het kind zelf ieder kind is anders en ook het slaapritme is anders, ontwikkeling etc… moeders willen alleen het beste voor haar kind meer niet.