Waarom blijft mijn vriend herhalen hoe mooi hij me vind?

Ik heb dus sinds twee jaar een hele lieve vriend. Het gaat ontzettend goed, alleen er is iets wat ik me steeds afvraag…

Waarom zegt hij zovaak op een dag hoe mooi hij me vind, hoe knap ik er uit zie, hoe sexy ik wel niet ben…

Waaaarommm!!! Soms denk ik echt oke nu word het niet meer geloofwaardig… Het gaat echt om minstens 5 x per dag ofzo…

Wat kan het zijn en waarom?

Super bedankt alvast voor de hulp.

Xx lou

Vindt*

maar, dat is toch lief, nou ja 5 keer op een dag is wel heeeeel veel trouwens.
waarschijnlijk vindt ie je gewoon mooi.

Wat ik zowat op elk topic reageer over relaties: praat er met hem over, communiceer met elkaar. Vraag het hem zelf

Dat heb ik heus al wel gedaan, maar dan zegt hij, ik bedoel er niks mee dat vind ik gewoon… Maar ik vind het dus apart dat hij dat zovaak moet zeggen maar dat begrijpt hij volgens mij niet echt…

ik denk dat hij superveel van je houdt en niet weet hoe hij dat anders moet showen

Ja… Misschien zoek ik er wel teveel achter…

Be happy?

Dat hij je heel mooi vind en waarschijnlijk denkt dat je te mooi voor hem bent ofzo.

Zeg je het wel eens terug? (moet je het wel menen natuurlijk)

Nou sorry maar wij weten het ook niet, hij vind je gewoon mooi, zoals die zegt en als je het vervelend vind dan vraag je hem toch om er mee te stoppen.

“wat kan het zijn en waarom?” … Misschien kom je onzeker over ofzo? En als dat niet zo is, dan denk ik dat hij je gewoon mooi vindt. Ik denk niet dat er verder iets achter ligt

… of hij wil ook graag bevestiging van jou krijgen dat je hem aantrekkelijk vindt, haha.

Maar ok:

Dat is alleen maar lief van hem,dat is bevestiging voor jou
je moet er niks achter zoeken als hij niks zou zeggen vind je het ook maar raar als hij er niks er over zou zeggen.

Toch fijn om te weten dat hij dat vindt? Het is wel vaak op een dag, maar dan kan je daar rustig met hem over praten en kun je ook aangeven dat het voor jou op die manier ongeloofwaardig wordt.

Ik snap niet waar je een probleem van maakt… Hij vind je gewoon ontzettend mooi en wilt je dat graag laten weten.

Het is ook nooit goed he :’)
Blijkbaar vindt hij dat, nou, ik zie het probleem niet haha.

Slechtste vriendje ooit

me either

dramaqueen

Waarom vind je het niet geloofwaardig? Waarschijnlijk houdt hij gewoon veel van je en vindt hij het fijn om tegen je te zeggen dat hij je zo mooi vindt. En misschien zoekt hij ook wel bevestiging bij jou.
Mijn vriend zegt dat soort dingen ook heel vaak, en ik heb me echt nog nooit afgevraagd of het nog geloofwaardig is. Snap niet helemaal wat het probleem hier is.

Maar als je er duidelijkheid over wil hebben, praat er dan met hem over. :slightly_smiling_face:

deed mijn vriend dat maar eens :’)

hij vind je waarschijnlijk gewoon prachtig en kan dat niet voor zich houden.

Ik zou er eerlijk gezegd ook gek van worden en óók op gegeven moment denken dat hij het niet meent. Woorden zijn altijd makkelijk gezegd. Uiteindelijk gaat het om daden, dus zodra je zeker weet dat hij deze woorden alleen tegen jou zegt dan zit je gebakken en heb je gewoon een hele lieve vriend!

Zelf ben ik helaas erg achterdochtig ingesteld helaas door gebeurtenissen in het verleden, dus ik zet zelfs achter een scheet vraagtekens. bij wijze van spreken! ik denk dat je je nergens druk om hoeft te maken!