Waarom (bijna) iedereen Justin Bieber haat.

Ik was vroeger een iets te enthousiaste megaverliefde superfan van JB,
veel posters, cd’s, etc. en daarna werd het wel minder ;’)

Maar zelfs beroemde mensen, en bijna de hele wereld haat hem,
hij is gay en blahblahblah,

ok eerst dacht ik whatever, Maar ik begn hem ook ineens te haten door alles wat mensen zeggen, ze veranderen mn menig ofzo? xd

haten jullie JB? en why?

Ik haat hem niet, hij is gewoon… vervelend.

Het komt over alsof hij zichzelf super cool vindt, terwijl hij echt een pussy is die eruit ziet als 12.

Ik denk er eigenlijk nooit over na. Ik luister zijn muziek niet, maar ik ‘haat’ hem ook niet.

Ik haat hem niet. Ik heb gewoon een hekel aan al die meisjes die achter hem aan zitten, die hopeloos zijn en écht denken dat als ze Selena Gomez vermoorden/dreigmails sturen waardoor ze het uitmaken, JB iets in hen gaat zien.
En ik vind hem te commercieel geworden, arme jongen.

Ik verwijs je even door daar dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/celebs/waarom-heeft-iedereen-zoon-dikke-haat-aan-bieber-186122.0.html
:slightly_smiling_face:

oh sorry dat ik het niet heb opgezocht, xd

Ik haat de poes pas om hem heen. Die overdreven idiote fans(normale uitgezonderd).
Ik haat hem niet maar ik snap heel dat gedoe om hem heen niet want ik vind hem niet aantrekkelijk, ik vind niet dat ie kan zingen en ik hou er niet van hoe hij overkomt. Maar haten doe ik hem niet :stuck_out_tongue:

Ik schenk er gewoon geen aandacht aan want ik vind dat haat gedrag zo dom.

Ik ben wel fan, maar ik kan ook wel begrijpen dat jullie t allemaal niet leuk vinden! soms denk ik ook wel van OMG doe normaal (over Justin Bieber dan eh) maar verder vind ik em wel OK (aa)

Hij is niet het probleem, zijn schreeuwende fans zijn het probleem.

Ik haat hem niet echt ofzo hoor. Maar ik vind het een beetje overdreven dat veel meisjes hem een lekkerding vinden. Daarbij vind ik zijn liedjes niet echt leuk (nogal zacht uitgedrukt). Ik vind het gewoon jammer dat er zoveel goede zangers en zangeressen zijn die veel beter zijn dan Justin Bieber en die zijn dan niet bekend terwijl ik het hun meer gun om een internationale carriere te hebben. Ik weet niet of je het snapt, maar dat is mijn mening erover :slightly_smiling_face:.

Idd, er zijn al heel veel topics over gemaakt.

Ik luister alleen zijn liedjes. Maar die gillende fans zijn zo irritant. Bij zijn concert kon je ook niet alles verstaan, omdat ze allemaal zo hard aan het gillen waren.

Ik heb zijn film gezien en ik vind hem opeens leuk =) maar gewoon in de zin van: Het is een leuke jongen. Vrolijk, aardig tegenover zijn fans…
Ik vond sommige stukjes ook zo schattig!

Ik heb geen hekel aan Justin Bieber zelf, maar wel aan zijn fans. Die zijn superirritant.

Ik haat zn fans, en daardoor krijg ik ook een schijthekel aan hem omdat je aaaaltijd die domme fans erbij hebt. Naja en ik heb een x een docu over hem gezien, vond m niet super sympathiek dus dan ben ik al snel klaar met zo iemand.

ik vind die bieber haat echt onzin… :stuck_out_tongue: wat heeft het voor zin. Ik luister zijn muziek niet, ik schenk er totaal geen aandacht aan… Maar wat is het nut om overal te zeggen ‘haat bieber blabla dit en dat’ ? De meesten die het zeggen kennen zijn muziek niet eens en lopen gewoon keihard mee want zijn zogenaamd stoer als ze zeggen dat ze hem haten.

Daar heb ik dus een hekel aan :stuck_out_tongue: Die jongen die toch niks verkeerd? Laat hem lekker zijn ding doen en zingen… kan hij het helpen dat ie van die idiote fans heeft :stuck_out_tongue:

Ik haat hem niet, ik vind hem, zijn muziek en zijn fans gewoon niks. Meer niet. Ik ken hem toch niet, dus ik vind het een beetje onzin om te zeggen dat ik hem haat. Haten is een groot woord.

er bestaat al zo’n topic. eerst zoekfunctie gebruiken voordat je een nieuw topic opent.