Waarom ben jij zijn meisje?

Ah verdomme. Ik ben single :’[

ik ook :S

Aldus mijn vriendje:
Om de manier waarop ik naar dingen kijk, dat hij dat nooit eerder gezien heeft en dat speciaal vindt.
En omdat ik zegmaar beetje gestoord ben. =’)

Door mij is hij anders naar meisjes gaan kijken en ervaart nu pas hoe het is om verliefd te zijn… aldus me schatje

Tja, dat vraag ik me ook af.
Hij kan veel beter krijgen haha

volgens hem omdat ik anders ben dan de rest?! :’)
zn eerste indruk van my was dat ik heel spontaan ben {tijdens onze eerste date klikte het meteen goed tussen ons twee}, ik ben altijd heel vrolijk, ik ben zn dag altijd weer goed als hij een slechte dag heeft, haha. Ik heb style, ik zie er goed uit volgens hem. Ik heb een goed innerlijk. Mijn humor vind ie geweldig. Ondanks dat we allebei een druk leven hebben en we elkaar maar 1/2x per week zien blijft zn liefde maar voor mij nog steeds groeien.
-zei ie-

goeie vraag… :pensive:

Ik hou van m’n meisje omdat ze zichzelf is en altijd een blije uitstraling heeft. Ze krijgt veel sjans maar is van mij hehe (6)

Alweer een jongen hier?

echt hé, ik begin het irritant te vinden.

ik vroeg het hem op msn hahaha. :blush:

Miraya (L) Rob zegt:
waarom ben ik jóu meisje?
rob (L) miraya 280108 zegt:
omdat je lief, leuk, knap, en aardig bent :blush:

haha ahww.

Ja, eerst ging het nog wel… Maar er zijn er echt veel nu

Omdat we dezelfde droge humor hebben, precies hetzelfde denken en altijd iets hebben om over te praten (:
Yay, m’n ego is weer opgekrikt ^^

Ja damn, als ze nou gewoon in het wat wil je van jongens weten topic blijven vind ik het goed.

Anyway: ik heb geen vriendje :drama:

Ik heb nog niet met hem…

maar hij heeft me verteld dat ik een super lief meisje ben, schattig, leuk, super mooie ogen heb, een lief gezichtje heb, en leuke droge humor, en supergek waar hij van houd

jezus, dat zijn veel dingen XD

Haha wat 'n zeiktopic. :drooling_face:

kreeg een sms waarom hij mij zo super vond!
geciteerd:
Vind je echt super:D je kunt met iedereen, past je aan, hebt altijd een antwoord klaar en kan altijd met je lachen en auwehoeren!
daarom dus:D
<3

Ik zal het hem gelijk even vragen… om iets langs even samen te vatten:

Wat hij van mij vindt, is veel te privé om op een forum te posten. :wink:

Sprekende ogen en lieve lach, en ik lach heel veel.

Hij zegt omdat ik zo ontzettend mezelf ben.
Maarja, dat is vooral omdat ik zo mezelf kán zijn bij hem!

upje