Waarom ben jij op dit moment heel blij of juist niet?

Omdat ik een heel leuk weekend heb gehad, het huis schoon is en mijn vriend zo thuis komt (:

Ik ben heeeeel blij omdat ik net te horen kreeg dat ik over 2 weken wel mijn kampioenschappen mag doen want ik heb gister mn enkel goed geblesseerd en kan er amper op lopen maar als ik voldoende rust heb en mijn pijnstillers neem komt het goed yay :grinning:!

Ik ben niet blij want ik ben ziek, buikpijn, koorts, ongesteld, hoofdpijn en misselijk. Pfffff

Ik ben blij, maar eerlijk gezegd heb ik echt totaal geen reden. Ben zelfs laatste geworden met de paardrijwedstrijd, maar dat had ik toch wel verwacht (door het paard waar ik mee reed, toch is en blijft het zo’n lieverd).

Ik ben heel blij, kom net terug van kamp en het was echt helemaal super!

Ik ben half blij, want ik voel me niet al te geweldig.

Ik ben super blij, omdat ik nog steeds zo gelukkig met mijn vriend ben. (3jaar!)

Ik ben heel blij, omdat ik eindelijk bijna alleen maar goede cijfers (tot nu toe, weet nog van twee vakken niet) heb gehaald in mijn tentamenweken :grinning: Of nouja, toetsweken.

ik ben niet blij, omdat ik natuurkunde niet snap en er morgen een proefwerk van heb wat 3x mee telt, ik nog steeds diep in de put zit door een vriend wat een week geleden is overleden, en omdat ik met ademhalen al anderhalve week ernstige pijn in de buurt van m’n hart heb

Aan de ene kant niet blij (ongesteld), aan de andere kant wel, want ik heb chocola en ik heb gisteren gewinkeld :wink:

ik ben blij, want ik hoefde het hele weekend geen huiswerk te maken. Heb namelijk volgende week project week en dat moet ik maandag beetje bruggers helpen bij sportdag maar dat vind ik wel leuk:)

Ik ben blij omdat ik morgen jarig ben^_^

Alsvast gefeliciteerd!

Half blij ja maar ook half onblij want ik heb morgen een SE en een mondeling :pensive:""""""

Oh, en ik ben ook heel blij doordat ik een 7,7 voor m’n SET voor Duits heb. :'D

Ik ben depressief door alle negatieve gedichten die ik voor mijn Engels mondeling moet kennen.

alvast proficiat!

ik heb blij, want ik heb 2 super lieve konijntjes!!!

Ik ben blij want het lukt me eindelijk om de filmpjes voor mijn CKV project in het goede formaat te importeren!