Waarom ben ik zo klein!?

Hallo
Ik ben 1.32 dus dat vind ik vet klein,
iedereen op school vind dat vet raar enzo

waarom ik :flushed:

Wat is je leeftijd?

Grootste bullshit ever girl.

1. Ik weet niet waarom jij klein bent, het zou nog kunnen dat je groeispurt eraan zit te komen.
  2. GENEN!

HAHAHA :grinning_face_with_smiling_eyes:

@Britt ik neem toch aan dat die reactie sarcastisch bedoelt is? :’’’)

Het wetenschappelijk aangetoond dat mensen die Vet in een tekst van 18 woorden 2 keer of vaker gebruiken tot 20% kleiner kunnen worden dan leeftijdsgenoten afhankelijk van het geboortejaar.

ANYWAYS… dit kon makkelijk in het ‘wat wil je even kwijt topic’
Want ik denk dat iedereen weet dat voor een groot deel erfelijk bepaald is

HAHAHAH

het is jammer voor je maar hoe oud ben je dan?

Overal op internet? Twitter zeker. Niet alles geloven wat op internet staat.

http://cdn.memegenerator.net/instances/250x250/23631073.jpg

Niet alles op het internet is betrouwbaar hé :slightly_smiling_face:
En wat zijn je vrienden? doktersassistentes, voedingsdeskundiges, dokters? Werken ze bij de GGD?

Ik zou nog een keer je bronnen gaan checken want haar is namelijk DOOD.

http://media.tumblr.com/tumblr_mcvym322qE1qcjgem.gif

Want we rekenen kosten, bijwerkingen en andere dingen niet mee.

Waarom draag je niet meteen beenverlenging aan als optie
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/58451-beenverlenging-het-verlengen-van-je-benen.html

Beenverlenging is in Nederland nog een relatief onbekend en zeer zeker omstreden onderwerp. In Azië is het echter een ander verhaal. Veel, met name vrouwen, laten hun benen verlengen om langer te worden. Het is een lange weg om enkel een paar centimeter langer te worden. Pijnlijke operaties en lange tijd revalideren horen erbij. Waarom worden deze ingrepen gepleegd? Waarom doet men zich dit zelf aan? Hier lees je over het fenomeen beenverlenging.

me moeder is lang en had lang haar
omg
omg
h

Ja je kunt je vergissen idd :slightly_smiling_face:

Genen…

Hoe oud ben je dan?

Jammer dat een serieuze vraag verziekt wordt door allemaal bitchreacties…

Het kan door meerdere dingen komen.

1. Hoe oud ben je? Want als je nog heel jong bent, kan je groeispurt nog komen. Dan word je echt nog wel groter en is er niets aan de hand.

2. Eet je genoeg? Ook dat kan er een aandeel in hebben.

3. Zijn je ouders heel groot of juist niet? Mijn ouders zijn 1.67m en 1.72m, ik ben daardoor 1.65m. Het zou natuurlijk raar zijn als ik 1.85m zou zijn, terwijl mijn ouders ook niet heel groot zijn…

4. En dan krijg je nog de dingen die niet voor de hand liggen maar in theorie mogelijk zouden kunnen zijn zoals groeistoornis door een ziekte. Maar waarschijnlijk was je dan als heel klein kindje ook al heel klein geweest, en was er al aan de bel getrokken door dokter/consultatiebureau/je ouders. :slightly_smiling_face:

Kortom: Maak je geen zorgen, en eet goed en gezond. Dan komt het vanzelf goed!

—
Overigens is dat van die prikken geen onzin, waarom wordt daar commentaar op geleverd? Kan iemand mij dat uitleggen? :slightly_smiling_face:

Ik zie nergens iemand die commentaar geeft op die prikken, het commentaar ging namelijk voornamelijk over dat verhaal over het haar.

Verder als TS zijnde zou ik gewoon eventjes naar de dokter gaan, die kan helemaal uitleggen of je nog gaat groeien en of je er misschien aan moet doen.