waarom ben ik zo jaloers ? :(

-

Nou ik denk niet dat jij veel vertrouwen in je vriend hebt heb je dat wel 110% dan hoef je niet jaloers te zijn…

-

waarom niet heeft hij jou je vertrouwen beschadigd?? zo niet moet je hem toch gaan vertrouwen anders kan het niet zo Vertrouwen is een basis van een relatie;)

Goeie basis van je relatie heb je dan :wink:

Het is wel ernstig dat je na 2,5 jaar je vriend nog steeds 100% vertrouwt.

Geen vertrouwen = geen relatie.

-

mmmmm… Het is toch echt vertrouwen want je vraagt het om er achter te komen of er leuke meiden zijn dan jou… Maar je kan het ook is niet vragen en dan kijken wat er gebeurd… daar word je vriend ook blijer op want ik denk niet dat hij het zo leuk vind als jij dat telkens vraagt…

ik ben ook best wel jaloers, ik denk dat het voornamelijk komt door onzekerheid… maar hij heeft het er ook zelf een beetje naar gemaakt als ik héél eerlijk ben =)

Hier is al een topic over geopend (no offense hoor) en daar heb ik het ook al gezegd: ik zit zo’n beetje met hetzelfde probleem, alleen nog duizend maal erger, maar laat ik dat terzijde laten. Dat maakt nou niet echt iets uit XD

Ik snap jouw probleem wel. Het punt is, en dat snappen velen niet, dat het echt niet (alleen) om vertrouwen gaat. Natuurlijk vertrouw je je vriend, je bent na 2.5jaar nog steeds samen. Als je hem niet vertrouwde, was het na een maand of 3 al lang uit geweest. Maar goed. Het gaat erom dat het gewoon knaagt aan je zelfvertrouwen. Ben ik nog wel goed genoeg voor hem? Ga ik er nog wel tussenuit springen tussen al die knappe meiden? Kijkt hij stiekem niet liever naar andere meisjes dan naar mij? Dat zijn zowat de enige zinnen die door je hoofd spoken.

Wat eraan te doen valt, tja. Zoals ik in dat andere topic al gezegd heb: ik heb zelf geen idee wat je kan doen, anders had ik dat zelf al lang toegepast. Ik denk dat het belangrijk is je vriend op de hoogte te brengen van je jaloezie, dan kan hij daar ook rekening mee houden. Weet hij ook gelijk dat hij praatjes over lekkere meiden moet houden voor een gesprek onder zijn vrienden en niet bij jou.