Waarmee te combineren?

Hee allemaal (:

Hoe zouden jullie deze trui combineren? Ik had zelf al wel wat bedacht, maar weten jullie nog meer combinaties? Ik zit er namelijk over te twijfelen om hem terug te brengen…

Dit is m:

http://www.hm.com/josh/media/sys_master/9294295924766/ladies_cardigans_jumpers.jpg

Sorry voor de grote plaatjes, ik krijg ze niet anders ;$

Hier zijn nog wat plaatjes:

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1CA%200173456%20006%2091%202431%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1CA%200173456%20006%2091%202431%201.jpg]&set=key[rotate],value[-0.5]&set=key[width],value[663]&set=key[height],value[775]&set=key[x],value[785]&set=key[y],value[126]&set=key[type],value[DETAIL]&hmver=1&call=url[file:/product/large]

Mooie zwart tregging eronder, boven een kokerrokje, met een jeansshort en evt. donkere panty.

Met een broek en laarsjes?

Zwarte legging, jegging en enkellaarsjes eronder en een paar gouden sieraden.

een rode broek met stoere laarzen :slightly_smiling_face:

Inderdaad met een gekleurde broek en stoere laarzen!

leren zwarte broek?

Dit! Leren broek of jegging/tregging etc

Galaxy legging/tregging met zwarte bikerboots.

Bedankt voor de reacties allemaal (:

Dit zou ik persoonlijk niet doen aangezien de trui niet echt 1 effen kleur heeft. En als je er dan ook nog bikerboots bij doet word het een beetje van alles wat en een beetje too much.

Als ik jou was zou ik er een zwarte [leren] skinny bij doen, met hakken, of gewoon met een paar leuke enkellaarsjes, en misschien nog wat leuke accesoires.

De halslijn is mooi! Ik zou m combineren met in elk geval een goede statement ketting! Zilver is mijn voorkeur, haalt het grijze mooi op. Je kan m met een leren broek dragen, met een ripped ‘‘boyfriend jeans’’, pijpen oprollen en gympen/platforms of hakken eronder. Loafers kunnen ook. Je kan deze trui ook prima combineren met een zwarte skinny jeans, of een printbroek waarin dit grijze weer terugkomt. Je kan m ook aan onder een zwart leren jasje en een lichte spijkerbroek. :slightly_smiling_face: Hoop dat je hier wat aan hebt hihi

lekkere comfy broek, leuke schoentjes (allstars of vans ofzo in leuke kleur) en mooi sieraden

een zwarte legging met leer aan de zijkant? of weet je niet wat ik daarmee bedoel en dan leuke schoenen eronder bijv laarsjes ofzo

Dat kan echt met alles, je kunt hem bijvoorbeeld combineren met een donkere jeans en een statement ketting. Zo’n basic trui kan echt met alles.

Ik heb die trui ook! Ik vind 'm mooi met gewoon een zwarte skinny eronder en zwarte enkellaarsjes. En ik heb zo’n soort boyfriend spijkerbroek, daar vind ik 'm ook leuk bij. En dan de pijpen omrollen en lage all-stars eronder!

ik heb ook zo’n soort trui en ik doe altijd
-bordeaux rode broek met zwarte laarsjes/vans
een leren jasje staat ook leuker erbij dan je denkt! en een zwarte broek kan natuurlijk altijd.

een simpele skinny met (opvallende) sneakers.