Waarmee moet ik dit shirt combineren?

Ik heb deze laatst gekocht en vind m wel leuk maar er kan geen zwarte broek op en spijker vind ik ook niet zo leuk omdat er ook spijker op het shirt zit.

Ik zou hem combineren met een gekleurde broek.

Je zou wel een andere kleur spijkerbroek op aan doen dan de kleur die in het shirtje zit.

Misschien juist een hele donkere spijkerbroek of een lichte washed spijkerbroek, anders bordeaux rood (staat leuk bij spijker)

Ik denk dat je alles er wel bij kan doen. Ik zou alleen niet snel kiezen voor iets in dezelfde kleurstijl.

Maar ik denk dat een skinny jeans in de kleuren donker jeans, licht jeans, rood en groen er bijvoorbeeld al leuk bij staan. Dit is het makkelijkst, maar je kunt er ook voor kiezen om een A-line rokje eronder te doen in dezelfde kleuren of bijv. wit. Ik zou het zelf afmaken met een leuke statement ketting.

Ik denk dat je dit met heel veel kunt combineren hoor. Op zwart en jeans kan heel veel, toch? Het lijkt me vooral mooi met een kaki of bordeaux broek! Misschien kan je er ook nog een ketting opdoen? Ikzelf zou dat doen maar het is natuurlijk jouw keuze, het hoeft niet per se :wink:

http://cdn9.lbstatic.nu/files/looks/small/2012/02/29/1990416_CM_LB13.jpg%3F1330553099

een hele lichte spijkerbroek of een legergroene broek

bordeaux rode broek, of zelfde spijker kleur want is toch maar mini stukje, of een leren zwarte broek !!

En zwarte legging of skinny jeans

Of een witte broek

Ik zou hem combineren met een zwarte leren broek, en dan een mooie statement ketting!

Donkerrode skaterskirt en statement ketting?

Een grijze broek lijkt me er leuk op! Of inderdaad bordeaux rood.

Ik zou hem dragen met een grijze spijkerbroek.
Wel een beetje basic en dan zou ik zeggen zwarte timberlands( of ander laarsjes) eronder :wink:

zoiets zoals dit. Ik denk dat ik hem ook mooi vind op een lichte ripped jeans, maar hij zou ook perfect staan op een grijze acid jeans.

Misschien op een oranje-roze broek? (Abrikoos kleur)

Ik zou een hele donkere strakke skinny eronder doen