Waarin berg jij je make-up op ? (tips)

Hee,

Ik heb gister 2 ladekastjes van de ikea gekregen.
Ik ga daar al m’n make-up in bewaren. Alleen nu valt het elke x om.
Hebben jullie handige tips om je make-up op te bergen? Zoals bakjes/bekertjes enzovoort.
Ik gebruik zelf al bekers en pennenbakjes voor kwasten, mascara’s, eye- en lipliners.

Er was al een artikel hierover geloof ik, maar daar stonden niet echt recente producten in. Die verkopen ze misschien nu al niet meer.

Ik gebruik een bestek la van de IKEA, werkt ideaal! :slightly_smiling_face:

Op mijn toilettafel :slightly_smiling_face:

Ik stop het in een bak

Ik heb een vintage-achtige doos die je open kunt klappen en die staat op een plank met de deksel omhoog tegen de muur.

Ik heb een vaas met gekleurd zand er in en daar staan mijn kwasten oogpotloden Mascaras in de rest in een lade kastje van de xenos voor 3,99 en een opberg doos voor mijn haar verspring etc. Net vandaag gekocht en opgeruimd

Heb ik ook gezien gister! Maar die paste niet in mijn ladekastjes.

Ik heb 5 van dit soort ‘kastjes’:

http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/antonius-mandhouder__0113424_PE265655_S4.JPG

Alleen deze heeft 2 grote en 2 kleine manden, en ik heb alleen maar die kleine manden (lades). Verder heb ik nog 3 van dit soort rekken met alleen maar grote manden voor mijn beauty producten.

Verder heb ik al mijn make up brushes in speciale make-up organizer op mijn make-up tafel staan, samen met mijn pallets en alledaagse skin routine producten.

ik heb een mooie beautycase en het bovenste is met vakken om dingen als mascara en oogpotlood ed in op te ruimen en dat deel kan je eruit pakken en heb ik onder nog vanalles zoals puntenslijper wimperkruller etc. En mn lipglosjes staan in een mooie kaarsenhouder zodat ze niet her en der gaan liggen. En mn make-up in voorraad heb ik in mn kastje in een ikea skubb liggen.

ik heb een witte houten etagere met drie lagen waar alles opgestapels op staat :slightly_smiling_face:

had de action niet een soort van pennenhouder, maar dan speciaal voor make-up?

Bij de xenos heb je goedkope bestekbakjes, die je zelf in elkaar kan zetten. Dan kan je verschillende formaten zo aan elkaar klikken. Dus dan kan je zo de indeling maken die jij wilt.