Waarheid...

Heey mensen…ik heb best een probleem…
ik vond vorig jaar een jongen leuk echt heel erg super leuk, maar mijn vriendinnen hadden dus geregeld dat ik met hem zou praten…en dat is gebeurd…tenminste…het enige wat hij zei was: ehh heey mijn naam is (zijn naam)…maar ehh…ik heb eigenlijk al een vriendin in berkel…en weetje toen heb ik gehuild…en nu dus een jaar later enso kijkt hij heel vaak naar mij…soms staart hij zelf naar me, of een snelle blik…dus een andere vriendin wilde nog een keer proberen voor mij…maar hij zei weer dat hij een vriendin heeft…wat moet ik doen…ik hou nog steeds van hem…

Tja, hem vergeten, leuke dingen doen met vrienden zodat je geen tijd hebt om aan hem te denken. Hij heeft een vriendin, dus hoe kut het ook is het zal nooit iets kunnen worden tussen jullie.

je kan hem niet stelen van zen meisje …
maar je kan wel eens vrage waarom hij soms naar je kijkt
maar niet direct doe gewoon…
ik zag dat je naar me staarde wou je iets vragen ?
ofzoeits haha

kusjes :hugs:

Hij heeft een vriendin je zult hem dus gewoon uit je hoofd moeten zetten. Wel heb ik een vraag hoe kan je van iemand houden als je niet een een relatie of vriendschap met deze persoon hebt opgebouwd. Het koste mij een half jaar voordat ik het tegen mijn vriend kon zeggen. Houden van zeg je alleen wanneer je het ook echt meent. Haal je crush en een echte verliefdheid niet door elkaar?

Meid, als hij zegt dat hij een vriendin heeft moet je hem met rust laten. Laat hem lekker kijken, hoe moeilijk het ook is.

laat hem met rust, en kijk vooral naar anderen.

Hij heeft een vriendin!
dat zegt toch genoeg?!