Waarheid of liegen

Vrijdag 2 oktober 2009-10-02

Ja daar sta ik dan te wachten bij het huis van mijn fiets maatje. ik heb me zo gehaast om op tijd te komen blijkt die gene er al vandoor zijn te gaan. Ja ze is al naar school! Heb je het niet goed geregeld?, schreeuwde haar moeder uit het raam. Ja ik zou met haar fietsen maar oke bedankt dat u het even zegt, en ik lach vriendelijk. Schijn bedriegt. Daar fiets ik dan in je uppie boos en teleurgesteld weg. Niet dat dat een ramp is… maarja je 5e te laat briefje,Vierkant rooster + leerplicht. Daar baal ik wel van. Gelukkig daar staat me andere fietsmaatje wel op mij te wachten… ze had een lekke band. Nou ja dan maar niet naar school het 1e uur. Is toch niet zo erg? Dan vraag ik wel een briefje aan me ouders of hopen dat ik niet genoteerd word! Tja… maar dan moet ik wel een briefje vragen aan me ouders. Ze waren al zo boos van die uitstuurbrief en al die te laat briefjes. Nu moet ik weer mijn ouders teleurstellen daar hen ik zo’n hekel aan! Kijk… ik vind het ook zo lullig om weg te fietsen. Ik had nog gesmst naar haar. Maarja niet ontvangen zei ze. O ik dacht dat je 1e uur vrij had zei ze verbaasd. We fietsen al 2 maand op vrijdag het 1e uur samen met zijn drieen naar school.
Ag het is gebeurd Kan gebeuren zei ik tegen haar in de pauze. Maarja later kropt de boosheid weer op wat een kutwijf! Zij regelt maar een briefje voor de administratie!
Ik was zo boos. Eigelijk denk ik bij mezelf waar gaat dit over? Maar ik kan ik zo boos omworden. Het gaat me gewoon om hoe mensen soms met elkaar omgaan. Ze smst de hele dag door en dan heeft ze mijn sms niet ontvangen? Laat me niet lachen. Ze smste met elke morgen, kom je? Anders komen we te laat. Waarom dan toen niet? Oo jeetje! Nu nog een briefje zien te regelen. Ouders teleursellen of liegen? Liegen vind ik nooit leuk maar om mijn eigen bestwil? Ik heb besloten om af te wachten totdat de school vraagt om een briefje van mijn ouders is dit een goed idee? Of zou ik het zometeen aan mijn ouders vertellen?

XXX

oja en hoe vind je het geschreven?