Waarheid achter angora..

Snappen jullie het verschil niet tussen bont, wol of een vacht van een geit?
dan zijn hier wel echt domme mensen zeg.

Ongesteld?

Neh, ik ga hem niet kijken…

Ik heb zitten te huilen en te vloeken toen ik het zag. Ik dacht voor dit filmpje dat angorawol ook een diervriendelijk product was (zoiets als schapen scheren - die beesten doe je er in de lente een plezier mee als je hen wol afneemt). Nu voel ik me zo stom en dom.

:cry:

Eigenlijk zou een wereldorganisatie dierenrechten China onder druk moeten zetten om ook wetten tegen dierenmishandeling op te nemen. Dan zou een groot deel van het probleem al opgelost zijn. :rage:

Zelf de wijsheid in pacht zeker

Mijn nieuwsgierigheid was me alweer de baas, na 15 seconden al spijt en uitgezet.
Gadverdamme ik kan me hier zo boos om maken.

Dit mag eigenlijk bij nieuws en actualiteiten, denk ik

Echt ziek man. Wij zouden die mensen hetzelfde aan moeten doen, als wat hun die lieve beestjes aan doen. Die mensen zouden het ook niet op prijs stellen als wij hun vel van hun af trekken als ze nog leven. En bah, wat een zieke wereld.

nee dat snappen wij niet, maar aangezien jij zo enorm slim bent vertel jij het maar even.

doe ff normaal man, zoek geen ruzie.

Ik verplaats je topic even naar nieuws&actualiteiten, daar hoort dit topic meer thuis

maar ot. bedankt voor de uitleg. ik ben een beelddenker en ik zie het voor me. :cold_sweat: :rage:

niet leuk :frowning_face:

Indd

Ik vroeg ook al aan haar of ze de wijsheid in pacht heeft

So what? Bont, wol, vacht - het komt van een dier. Dus het verschil maakt niet uit.
Het moet gewoon op een pijnloze manier gebeuren. (Al wil ik liever helemaal geen écht bont etc maargoed).

maarja, nu reageert ze niet meer… misschien is ze wel bang voor ons geworden miems! hahaha :smirk:

Als er van alles een filmpje komt, moeten we naakt lopen.

Dieren worden strak vastgebonden en levend van hun vacht ontdaan (gevilt). Verdere details bespaar ik je,

Ik weet niet hoe ik dit moet opvatten, wat bedoel je?

90% van de kleding die wij dragen komt van dierenleed/kinderarbeid/mensenleed/vreselijke omstandigheden. Als er dus van alleen een filmpje komt met de boodschap erbij dit moet je laten liggen, niet meer kopen etc. Kunnen we niks meer kopen.

Dat tegenwoordig niets meer op een normale manier gemaakt wordt, misschien wel iets, maar dat is negen van de tien keer onbetaalbaar als je het ooit een keer tegenkomt.