[Waargebeurd verhaal] Pjer's eerste slaapfeestje

Om het kindvriendelijk te maken heb ik sommige woorden gecodeerd, deze staan aangegeven met uitroeptekens eromheen.

Pjer liep Maury’s slaapkamer binnen. Dit was zijn eerste slaapfeestje; en zijn grote crush Rebecca was er ook bij! Rebecca, Maury en Rosa zaten met ze drietjes op bed elkaars nagels te lakken. ‘Hey Maury ik heb dorst!’ zegt Pjer. ‘Haal anders even voor ons allemaal drinken, Pjer’ zegt Maury; waar op haar lip net op dat moment een grote steenpuist openbarst. ‘IEEHHH’ gillen Rebecca en Rosa en ze springen van het bed af. Pjer krijgt spontaan een !potlood! als hij de !basketballen! ziet bewegen. Pjer loopt naar beneden en schenkt het drinken in. Opeens kwam er een idee in hem op… Hij liep naar de verwarming en schakelde die voor in het hele gebouw uit, nu zal het heel koud worden… Met een dienblad vol glazen appelsap liep hij terug naar Maury’s slaapkamer. Het was heel koud geworden, want het was winter. Vol spanning hield Pjer in de gaten of zijn plan geslaagd was…

Wat is Pjer’s plan?
Wat gebeurt er verder?
Zie het in het volgende deel, als jullie meer willen dan

Verder?

Huil

o

Alweer? Ik voel me trouwens wel een beetje aangesproken hoor aangezien ik ook Rebecca heet.

Het verhaal gaat wel over een echte Rebecca die hier ook op Girlscene zit maar ik heb beloofd haar GS-naam niet te vermelden

God
Zeker dezelfde schrijfster als die van Maurys pratende plassertje.
Ga. toch. weg.

wat

mijn naam wordt hier verkracht verdomme :’)
als werk/stage me ooit gaat googelen komt dit uit :""D

Dat was het vorige verhaal ja =P Die was wel beter

een steenpuist kan niet openbarsten

Wat een staaltje hoogstaande literatuur. Echt, complimenten

Egggg weelllll!!!11~!! Dat lees je toch.

wat. is. dit. :dry:

MAURYS PRATENDE PLASSERTJE

las ik dat goed