Waardebon voor lange gekrulde wimpers in Rotterdam

Hoi allemaal!

Ik heb in een opwelling een permanent voor wimpers gekocht via vakantieveilingen.nl
Het is echter in Rotterdam en ik zie me niet echt vanuit friesland daarheen reizen binnenkort…
Misschien kan ik iemand anders blij maken met de coupon?
Ik heb er (incl. administratiekosten) 27 euro voor betaald.

Informatie:

Wat:
-Koffie of thee bij binnenkomst
-Permanent voor je wimpers (behandelingsduur 30 minuten)
-Voor 1 persoon

Data:
Geldig tot 6 maanden na het sluiten van de veiling (t/m 9 oktober)
Op basis van beschikbaarheid en in overleg met de aanbieder.

Waar:
Bita Beauty Instituut
Schieweg 163-d
3038 AR Rotterdam

Informatie op vakantieveilingen.nl:

Behandeling
Mooie, lange en gekrulde wimpers zorgen voor een open blik die de ogen optisch aanzienlijk groter laten lijken. Voor wie het dagelijks omkrullen van de wimpers met een wimperkrultang of het aanbrengen van dikke lagen mascara een hele klus vindt, biedt de splinternieuwe iCurl®-Methode dé oplossing. Deze revolutionaire en supersnelle wimperpermanent methode zorgt na slechts 1 behandeling van nog geen 30 minuten gedurende meerdere weken voor opvallend lange en perfect gekrulde wimpers. Dit alles, zónder dat daar een wimperkrultang, wimperextensions of dikke lagen mascara aan te pas hoeven te komen! Bita Beauty Instituut in werkt sinds kort als 1 van de eersten in Nederland met deze bijzondere methode, die via de aangesloten salons wordt aangeboden. De wimpers blijven 6 tot 8 weken mooi zitten.

Bita Beauty Instituut
Bita Beauty Instituut beschikt over een enorme expertise onder 1 dak, als het gaat om de nieuwste professionele schoonheidsbehandelingen, bijbehorende topkwaliteit producten en een up-to-date kennis. Het bedrijf is bovendien vaak 1 van de eersten die revolutionair nieuwe schoonheidsbehandelingen of spraakmakende nieuwe methodes introduceert op de Nederlandse markt. Zo ook met de nieuwe iCurl®-Methode voor lange en perfect gekrulde wimpers die een mooie, open blik nu voor iedereen binnen 30 minuten mogelijk maakt.

up

upperdepup