Waar Zou Jij Willen Trouwen. ?

In de Dominicaanse Republiek. :couplekiss_man_woman:

In italie of portugal of Spanje lastig te kiezen

ja, dat is een goede vraag…

Gewoon in Nederland, de huwelijksreis naar 't buitenland ofc.

Op het gemeentehuis, zonder feest, zonder gedoe.

WAAROM HET IS TOCH JUIST LEUK ALS JE FEEST VIERT ALS JE TROUWT? :ok_woman:

Ik wil trouwen met mn vriend, alleen mn paps is er bij, in het buitenland aan het strand haha

Haha ik vind dat niet. Ik hou niet van grote mensengroepen, en veel mensen voelen zich toch soortvan verplicht om te gaan. Denk dat ik mss wel uiteten ga met de ouders ofzo, maar verder hoef ik echt niets.

Nugoed, als mijn aanstaande dat wel zou willen, zou ik vast wel toegeven hoor, maar voor mij hoeft 't niet :slightly_smiling_face:

oke.:wink:

Het liefst aan het strand, met een mooi feest + livebandje/dj
Niet te overdreven maar gewoon… chill xD
Ik wil gewoon genieten en niet bang zijn dat er iets verkeerd gaat ofzo.

haahaha iddd.

Ergens met familie en vrienden, het liefst in een mooi oud kasteel(tje). Nederland zal het wel worden want daarbuiten is het te duur :stuck_out_tongue:
En dan s’avonds/de dag erna feest! Misschien wel aan het strand of gewoon in dat kasteel in een zaal. En lekker eten!

Kennissen zijn naar Koh Samui geweest in Thailand. Daar zijn ze toen getrouwd op een strandje. Echt super mooi daar aan de foto’s te zien.

In een mooie, grote kerk de ceremonie, en alles met wit en lichtroze versiert. En de receptie op het strand met een vuurtje en gewoon een chill feest. Het duurt dan 2 dagen, er is een hotel bij het strand (dat hadden mijn oom en tante ook). Dat allemaal in Frankrijk of België. En daarna op huwelijksreis in een mooi zonnig land met strand.

in de vs

op een mooi tropisch strand ergens in het buitenland

Haha, waarom zouden we naar een ver land gaan… Ik HOU van België, voor zolang het nog bestaat…

OT: ook in België, in een mooie kerk… vooral het gezelschap is belangrijk vind ik =)

Maakt mij niet uit, als het maar met hem is :d

Ik wil niet trouwen. Vind het onzin :’) Ik blijf toch bij bij degene waar ik van hou. Daar heb ik geen papiertje voor nodig. Oja en dan heb je het gedoe niet van het scheiden als dat er ooit van zou komen.

ooh en nu je hoeft niet dik veel geld uit te geven eraan muhahaha