Waar zou jij wel willen trouwen?

-Waar zou jij wel willen trouwen,
-hoe wil je ten huwelijk gevraagd worden
-waar wil je ten huwelijk gevraagd worden
-wat voor jurk wil je

in noorwegen!
wil een sneeuwbruiloft.
heeeel romantisch, maar dat mag mijn vriend dan zelf beslissen!
mag ook mijn vriend beslissen!
-waar wil je trouwen
in noorwegen dus.
-wat voor jurk wil je
een sneeuw jurk,
wit met bond enzo!
:smiling_face_with_three_hearts:

Jij bent de eerste die ook van Noorwegen houdt en daar wil trouwen :grinning:

Niet. Ik wil niet trouwen.

Las Vegas!

hahaha, jij ook :grinning:.
mij lijkt dat zo geweldig!

Waar zou jij wel willen trouwen, – Londen Lijkt me gaaf(of ergens anders in engeland) , Of in Amerika …:grinning:
-hoe wil je ten huwelijk gevraagd worden , Ik weet niet eens of ik wel wil touwen, Dat een man voor je knielt en je ten huwlijk vraagt, dat lijkt me so lief!!
-waar wil je ten huwelijk gevraagd worden … Maakt niet uit
-wat voor jurk wil je … Creme of wit… of combinatie van dat… of heeeel lichtblauwwit, of geelwit, (echt heel licht)

Ik wil niet trouwen… uiteindelijk. Ben een paar jaar geleden ten huwelijk gevraagd door mijn vriend op het podium van mijn favo band Epica.

1. Ik zou willen trouwen aan een mooi strand, met heel veel gasten en een mooie ceremonie.

2. Het liefst natuurlijk op een originele manier, maar ik laat me graag verassen.

3. De plaats maakt niet uit. Zolang het maar privé blijft en tussen hem en ik. Ik zou zo’n mooi moment alleen met hem willen meemaken en niet met tientallen anderen om me heen.

4. Een mooie stijlvolle jurk, mét sluier. Wit met eventueel mooie accenten. Niet over de top… Maar wel iets dat schreeuwt: ik ga trouwen met de liefde van m’n leven!

Wordt een dure bruiloft voor mij, als ik het zo bekijk…

Op het strand in scheveningen
Dat moet mn vriend beslissen wel romantisch niet onder het tandenpoetsen ofzo xd
Mag mn vriend kiezen
-wat voor jurk wil je
http://www.foto-uploaden.nl/upload/c9a80f52692c487a678088ab5017ae5b.jpg
(L)zoo mooi

[i]Ik hoef eigenlijk helemaal niet te trouwen, iniedergeval laat ik het zo zeggen : Als hij een aanzoek doet, prima, maar ik ga niet desprate zitten doen als sommige vrouwen “HE SCHATJE! WANNEER GA JE ME NOU EENS TEN HUWELIJK VRAGEN?”. Kom op, zou je trouwen? Ben je meer verbonden door stomme een ring?! Als het real love is, heb je geen ring nodig… Ik vind het alleen slijmerig gebeuren! maargoed :

Ik zou wel willen trouwen in de Dominicaanse Republiek, of Curacao, zo een eiland… Hoe ik ten huwelijk gevraagd wil worden, oh dat moet al helemaal geen spectaculaire stunt zijn, ik denk dat ik niet echt weet hoe ik daar mee om moet gaan, schuif maar gewoon tijdens het eten een doosje met een ring erin naar me, vind ik al goed. Wat voor jurk, heb echt nog geen iedee… misschien iets Beiges met gouden steentjes, of wel een hele mooie rode jurk met een roos ergens aanvast genaait, heel mooi lang en zwierig, of gewoon wit, met kant. Ik hoef neit zo een achterlijke sluier op mn hoofd. [/i]

Heee, daar was ik bij, denk ik? Jouw vriend is Jelle, toch? :stuck_out_tongue:

in het buitenland
http://forum.girlscene.nl/global/smileys/tongue.gif

-wat voor jurk wil je
op zijn knieën
in het buitenland
paarse

Waar zou jij wel willen trouwen: Zo’n mooi oud huis bij een italiaans meer
-hoe wil je ten huwelijk gevraagd worden: geen idee
-waar wil je ten huwelijk gevraagd worden: geen idee:
-wat voor jurk wil je: ook geen idee.

En je hebt nee gezegd? Aangezien je niet wilt trouwen? Of zei je toen nog ja?

dat is inderdaad heel romatisch, ik denk dat ik dat ook wel zo zou willen.

Als zij is wie ik denk dat zij is, heeft ze ja gezegd :stuck_out_tongue:

-Waar zou jij wel willen trouwen?
In Bora Bora of Italie of zo :slightly_smiling_face:

-hoe wil je ten huwelijk gevraagd worden?
Het liefst zo romantisch mogelijk natuurlijk haha, maar het maakt niet uit hoe.

-waar wil je ten huwelijk gevraagd worden?
Maakt niet uit.

-wat voor jurk wil je
Een jurk van Vera Wang of Alexander McQueen. En uiteraard die gouden schoenen met vlinders uit de spring/summer collectie van Alexander McQueen.

Oh heb je toen meteen nee gezegd? en ben je nu nog samen met je vriend?

sorry ben nieuwsgierig :astonished:

Hahah ik zie dat ik een beetje te lang heb gewacht met reageren :stuck_out_tongue: