Waar zit je mee? Lucht je hart!

Dit vind ik een stomme opmerking.
Het is niet zo dat ik niet durf te reageren in 't WWJNEEK topic, maar het is meer dat ik er geen zin meer in heb, omdat ik denk dat er toch altijd dezelfde mensen reageren op elkaar. Dit kan dan misschien wel niet waar zijn, maar voor mij lijkt het wel zo en dit stoot mij af.

Dat je nu de behoefte voelt om iemands echte leven erbij te halen, vind ik grote onzin. Dit forum en RL zijn heel anders en kun je niet vergelijken. Zo lijkt het alleen maar alsof je zegt dat mensen die dit topic wel een goed idee vinden (mede omdat ze niet in het WWJNEEK topic reageren) watjes zijn en socially awkward.

Kan zijn dat je dat niet zo bedoeld, maar zo komt het wel over. Niet tof.

Ik hoop dat je nu kunt rusten… Je had het niet verdiend, we zullen je missen lief.

Mensen, we zien wel. Dit topic ís er nou eenmaal, en laten we proberen er geen ‘slow(-achtig iets)’ van te maken.

Omdat dit een forum is en sommige mensen gewoon extreem bitchy zijn? Omdat dit het internet is en het merendeel hier zich (vrij) anoniem voelt?
Omdat dit soort situaties in RL niet voorkomen?

Ik zal nu zelf ook maar eens stoppen met het bevuilen van dit topic.

Best grappig dat dit een anti-slow topic moet zijn en de eerste 3 pagina’s zijn slow :grinning_face_with_smiling_eyes:

Op zich snap ik wel dat het niet fijn voelt, maar is het echt zo erg?

WWJNEEK- beta version/update

http://runawayjuno.com/wp-content/uploads/2010/10/thumbs-up-low-res.jpg

Fijn he dat SLB portfolio :’) Was jij ook zo achterlijk lang met je stage eindverslag bezig?

Mochten ze willen. Energiedrankjes uit de supermarkten halen. Ik dacht het niet.

Ik irriteer me mateloos aan die irritante leden die denken dat zij alles wel even beter weten en hier gewoon keihard verder gaan omdat ze te eigenwijs zijn om dit een kans te geven. En ja, ik zou nu willen dat ik mijn vorige post niet geplaatst zou hebben en juist daarom is dit topic nu gemaakt.

Ach negeer ze gewoon. Ik irriteer me er ook aan maarja. Ik heb geen zin in een ruzie of discussie.

Dankjewel allebei! Moest het ook echt even kwijt.

Potjandorie waarom vind ik mijn beste vriend leuk
Ik wil gewoon eens een normale vriendschap met een dude zonder ingewikkelde shit

Ik durf hem niet meer toe te voegen, en vanmiddag was ik zó enthousiast er over.

Doe het :grinning:

Pfoe was het maar nu 13 juni. Ik kan echt niet wachten. Ik kan het namelijk niet vedragen om nog een jaartje op de middelbare school te blijven.

heel veel sterkte meis!

Sterkte :sob::muscle:

Fijn dat je het hebt veranderd. Er werden geen namen genoemd maar er werd wel gezegd ‘de mensen die er altijd zitten en vaak posten’ en daar ben ik er één van. Met punt 2 ben ik het nog steeds niet eens maargoed, ik hou er wel over op.