Waar zit je mee? Lucht je hart!

En juist daarom is het een goed idee om IEDEREEN die ruimte te geven en iedereen het idee te geven dat die ruimte er is.

Haha ja dat bedoelde ik! Oeps, dan kwam het een beetje verkeerd over.

Doe moeilijk. :’)

Bezoek gaat eindelijk weg. Hehe…

“Je mag dit beschouwen als het wat-wil-je-nu-echt-even-kwijt, maar dan de non-slow editie”

“Maar echt, zodra je merkt dat je begint te slowen of iemand je erop aanspreekt, verkas dan gewoon naar een ander topic dat wel als slow bedoeld is. Bijvoorbeeld het wwjneek14, het zusje van dit topic.”

Vind ik niet heel netjes, persoonlijk. Je geeft een negatieve klank aan WWJNEEK terwijl er ook gewoon veel mensen zijn die zich daar wél fijn en prettig en begrepen voelen. En nee, niet omdat zij onderdeel zijn van de zogenaamde vaste groep.

En sorry dat ik er steeds over doorga, maar als er in deze beginpost had gestaan: ‘Dit topic is voor iedereen die een plek nodig heeft om haar hart te luchten’ had ik er waarschijnlijk niet eens op gereageerd.

Ik zal mezelf nog een keer citeren:

“Dit is geen sneer naar het andere topic, gewoon een poging om dit moddergevecht tot een wapenstilstand te brengen.”

En verzoek jullie nu vriendelijk om alles eerst even goed te lezen.

Ik ben langzaam. Nog over WWJNEEK: En toch zie ik vaak dezelfde personen op elkaar reageren als ik eens in dat topic kijk (of ik kijk toevallig op de verkeerde momenten ofzo).

Maar oké, ik kan niet wachten tot ik een brief thuis krijg over mijn certificaat. Ik weet niet wanneer we de uitslag krijgen, wanneer de boeken ingeleverd moeten worden etc. Het staat ook helemaal nergens… Vind ik erg vervelend.

WWJNEEK is een ‘slow’ omdat mensen op elkaar reageren, maar ik denk dat in een uitlaatklep topic als die (en deze) je gewoon veel reacties op elkaar krijgt. Ik ben er van overtuigd dat zo’n soort topic niet geen slow kan worden. Maar goed, al waren er 4 zulke topics, maakt me niet uit :slightly_smiling_face:

Dat probeerde ik ook te zeggen. Maak er niet zo’n probleem van. Ik begrijp best dat je het niet leuk vind om te zien dat dit topic volgens jullie wwjneek beledigt, maar daar gaat het niet om, juist niet.
Dit topic was juist bedoeld om het gezeur over dat wwjneek een slow is te verminderen zodat we allemaal blij zijn.
En dit is echt mijn laatste zeurreactie hierover.

Het is ook nooit goed hé :")

Agreed. Ik heb daar ook wel dat ik zit van ‘Hmm, laat maar, ik post het wel niet’.

Ik vind dit topic geen slecht idee, want ik denk dat ik hier wel eerder zou posten dan in het WWJNEEK topic.

OT dus maar:

AARRGGGG ik wil niet meer leren voor dat klote tentamen!

Ja, precies dit!

Oke, ik sla net een mapje open met een opdracht die ik aan het begin van dit schooljaar gemaakt heb; ‘‘wie ben ik’’. En de eerste zin die ik lees, is meteen iets dat mij altijd al heeft dwars gezeten. Shit shit shit waarom heb ik dat erin gezet, waarom ben ik zo eerlijk geweest.

Ah bah, dat vind ik ook altijd zo rot om te horen :confused: bij ons ‘in het dorp’ was ook een keer een oude vrouw doodgereden door een meisje dat net haar rijbewijs had gehaald. Echt heel vervelend nieuws altijd omdat het je toch op een bepaalde manier persoonlijk aangrijpt :c

AAHH ffuuuck, NOG meer dingen die ik erin heb gezet. Ik weet het gewoon echt niet meer dat ik dat gedaan heb.

dude dit is gewoon exact WWJNEEK :grinning_face_with_smiling_eyes:

Alsof hier niet uiteindelijk dezelfde mensen zullen komen reageren.
Wtf maakt het uit. Sorry hoor, maar als je niet ‘durft’ te reageren doordat er een paar keer achter elkaar dezelfde mensen komen vind ik dat raar en vraag ik me af hoe je in RL met zo een situatie om gaat, als je bijv. in een nieuwe klas komt.

Maar goed, veel succes hier iedereen met dit topic. ^^

testversie :grinning_face_with_smiling_eyes:

wat een aanstellers sommigen hier

Zo confronterend, sommige dingen D:

1 - done
2 - het is wat het WWJNEEK vroeger was. Dus vandaar de link.
3 - niemand bedoelde jou met ‘de harde kern’. Tot je je zo aangesproken voelde.