Mijn beste collega-GS’ers
Ik open dit topic omdat het "wat wil je nu echt even kwijt"in de ogen van velen langzaamaan verandert in een slow. Er is toen een speciale slow geopend zodat het wwjneek weer kon zijn waar het voor bedoeld was. Helaas wilde het niet baten en komt het voor velen nog steeds over als een slow. Ik hoor steeds meer mensen die hierover klagen en het vervelend vinden dat ze hun ei niet meer kwijt kunnen of even ongecensureerd hun hart luchten.
Daarom dit! Zie dit als het grote dump-topic. Knal neer wat je niet laten kunt, van sexy gifs tot hartstochten die je met niemand kan delen tot vrolijke verhaaltjes over je date van gister tot je avontuur met de wasmachine …
NB: SLOWEN IS VERBODEN. Ik snap dat het in onze natuur zit en dat je er op een forum niet aan ontkomt. Ik snap ook dat “Ik kom naar je huis met fakkels en hooivorken!” niet een super sterk dreigement is. Maar echt, zodra je merkt dat je begint te slowen of iemand je erop aanspreekt, verkas dan gewoon naar een ander topic dat wel als slow bedoeld is. Of stuur elkaar gewoon via het gastboek berichten. Op de post van een ander reageren is natuurlijk toegestaan, maar hou je in en sluit niemand buiten svp.
Ta!
Let’s get this parteeh started!
http://media.tumblr.com/tumblr_lxyui4yf641qhdftx.gif
P.S. Ik heb toestemming gevraagd bij de moderators voor dit topic, dus no hate en geen reacties als “er is al een wwjneek”! Dit is geen sneer naar het andere topic, gewoon een poging om dit moddergevecht tot een wapenstilstand te brengen.