waar zijn kappersklemmen te koop?

Je die meiden tegenwoordig allemaal met van die kappersklemmen in hun haar lopen en toen iemand zo’n klem bij mij in het haar deed merkte ik dat deze veel steviger in mijn haar bleef zitten dan een normale haarklem. Waar kan je ze afgezien van de kappersgroothandel verkrijgen? Ik kijk regelamtig bij de etos en de kruitvat, maar ook eigenmerk en Zenner hebben ze niet.

DA?
Uhhm, bij ons hebben ze het wel gewoon bij de Etos?
Maar verder weet ik het niet…

dan bedoel ik wel dit soort dan:

http://i52.tinypic.com/282n6m1.jpg

Ja die hebben wij.
Ik ben te lui om naar boven te lopen en te kijken van welk merk ze zijn…
Maar het zou btw ook kunnen dat ze ergens van internet komen, want me ma is visagiste.
Oke, ik weet het eigenlijk niet ;$

Ik denk je dat je ze wel op haarshop.nl kan kopen of bij kapper speciaal zaken idd vaak zitten die in elke stad wel.

Ebay?

Misschien bij de kapper? :grinning:

Ik weet niet of je die winkel kent, maar bij (en de steden hiernaast) heb je de “Hair & Beauty”. En daar hebben ze suuuuuperveel kappersproducten (die goedkoper zijn dan als je ze bij de kapper koopt). Daar hebben ze ook zo’n kappersklemmen.

kapperswinkels hebben ze zoiezo…

De markt, bij mij heb je ze daar in het wit en zwart voor 50 cent :ok_woman:

hmm dan ga ik eens even op de markt kijken als ik er weer kom :grinning:

Dat is toch niet mooi, of ligt dat aan mij?

Heel veel verschil tussen een gewone klem en deze zie ik eerlijk gezegd niet :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar ik geloof best dat die kappersklemmen steviger zijn, die moeten toch een aantal keer het haar in… Terwijl mijn klemmen (gebruik ze 's nachts en soms overdag) van de Etos/etc echt binnen 2 maanden overleden zijn.

Ja misschien is t ook wel mijn idee omdat de kapper met die dingen altijd de vreemdste creaties in mijn haar maakt om goed bij andere stukken haar te kunnen.

gewoon in kruidvat, bij ons dan toch
Kijk anders eens in een Di

Vraag in het ik zoek topic plaatsen graag :slightly_smiling_face: