waar zijn jullie bang voor?

Mijn vraag is: waar zijn jullie bang voor? zelf ben ik bang voor clowns en spinnen.

Het donker… Ja ik weet, het is misschien kinderachtig, maar alsnog…
Er spawnen dan creepers en zombies!! :’(

^ Je bent niet de enige, ik ben ook doodsbang in het donker. Vooral als ik alleen ben.

Voor het einde van de aarde. Klinkt misschien heel raar maar we vervuilen en vernietigen de dingen op aarde en de aarde zelf zo erg dat het ooit niet meer kan bestaan, lijkt me. Verder ben ik bang voor oorlog, en de dood. Niet mijn eigen dood, maar van degene die ik lief heb.

Spinnen, hoogtes, en om mijn dierbaren te verliezen (ouders, familie, vrienden, mijn huisdieren) en soms het donker.

Ik ben bang voor de snijzaal practicum lessen.
Ik hoop niet dat jezelf in een lichaam moet gaan snijden.

Ziekte termen zoals: Gescheurde enkelbanden, bloedneus, voetbalknie enzovoort. Klinkt heel raar, maar als ik dat zie staan dan zie ik het voor me en dat vind ik zo vies en ik ga me helemaal stressen :cold_sweat:

Voor de rest, jokers, geesten, de dood, alles wat glibberig is zoals kikkers en slakken en verder weet ik eigenlijk niet.

Tja, je bent home alone, je hebt een spannende film gekeken, (denk een beetje aan thrillers) en dan… Tja het is al best laat. Rond 12 uur. Je wilt naar bed. Maar dan kijk je door het trapgat naar boven… Donker… :flushed: :flushed: :flushed: En dan hoor je ook nog eens allemaal enge geluiden enzo.

Dus mijn angst is; Donker, als ik alleen thuis ben. En ik ben ook best bang voor clowns :wink: (IT gekeken, horrorfilm over een clown)

Spinnen en donkere waterglijbanen.

Wonden, het donker, iemand verliezen en allles kwijtraken.

Clowns, antieke poppen, mensen met maskers op.

Vieze glibberdingen zoals naaktslakken regenwormen maden en drilpudding eigenlijk alles wat glibbert
Shame on me :flushed:

Onweer

Kikkers, slakken, rupsen, kwallen & inktvissen :flushed:

De dood.

Bang om een gehandicapt kind te krijgen (geestelijk of lichamelijk)

Bang om m’n ouders te verliezen

Bang om oud en gerimpeld te worden, met kwalen en dergelijke.

Bang dat ik later geen werk vind waar ik elke dag plezier aan beleef (ik weet namelijk totaal nog niet wat ik wil worden)

Bang om m’n hele leven aan deze schoonfamilie vast te zitten

Bang om oud te worden.
Spinnenfobie, insectenfobie.

Bang om iemand te verliezen.

Spinnen en hard geluid.

spinnen, vuur, vieze handen, iemand verliezen die dichtbij me staat.

Ik ben bang dat ik nergens in mijn leven zo gelukkig zal zijn als nu. Klinkt raar misschien, maar ik heb gewoon nu niks tegen, op wat kleine dingetjes na, en ik heb het gevoel dat ik dat later niet zal kunnen overtreffen zegmaar.
En ja, het donker.