Waar zie jij nou echt tegenop vandaag?

Hallo meiden!

Ik weet niet of er al zo’n topic bestaat, maar ik dacht ik maak hem maar aan!

Waar zie jij nou echt tegenop vandaag? Misschien heb je een lastige toets of moet je je kamer opruimen van je moeder?

Ik zal beginnen:

Ik ga vandaag een weekje weg met m’n schoonfamilie, lees: ZWEMBAD. Lees: Benen scheren. Pfff, ik heb daar toch zo’n hekel aan…

Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek, voor een baantje in de bediening. Alleen ik vaak last van mn gewrichten, van sommige gewrichten weet ik dat ze hypermobiel zijn. Dus nou twijfel ik heeeel erg of ik af moet bellen, of het toch maar gewoon moet proberen met eventueel dus de gevolgen… Bléééégh!

Zie er niet echt tegenop, maar ben toch bang dat het vanavond weer fout gaat als mijn vriend langskomt. En dat we dan een kut avond en nacht hebben.

ik zie op tegen vanaf nu tot en met het moment dat ik op school zit :’) zelfstandig werken en al mijn klasgenoten zijn al afgestudeerd of zijn er niet dus nu zit ik met allemaal 3ejaars in de klas
LEUK

Gewoon gaan! Niet geschoten is altijd mis. En daarbij: Als je iets wil, kun je het. Misschien niet via de ene weg, maar wel via de andere!

Ik begrijp niet wat je bedoeld. Je vrienden zijn dus al klaar en jij loopt achter? Of wat bedoel je? :slightly_smiling_face:

Om over een dik uur naar school te vertrekken, na mijn fail-examens is mijn motivatie enorm ver te zoeken.

Gewoon denken: Bijna klaar! Nog even bikkelen. Het lukt je vast!

Nja, pft, ik moet nog sowieso anderhalf jaar voordat ik ten vroegste mijn opleiding heb afgerond :hammer:

Edit: Trouwens heel erg veel plezier op je weekend! Het zal wel meevallen! :grinning:

Je moet het zo zien: Geniet van je tijd op school. Voor je het weet ben je tot je ‘schijndood’ ( :’) ) aan het werk. ;p

Haha dank je! We gaan ieder jaar eventjes weg hoor. ;p Altijd leuk! Maar echt hoor… Benen scheren… I HATE IT. :’) Ik heb het ook echt asociaal lang niet geschoren voor mijn idee. Dus het wordt een uitdaging. Hahaha.

Hahaha, bedankt voor de motivatie :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha, ja ik dacht ik maak gewoon zo’n topic aan, waarbij we elkaar een beetje oppeppen. :stuck_out_tongue:

Sometimes you just need a hug and some support. :slightly_smiling_face:

ik heb vandaag een uitvoering met mn blokfluit (speel ik al zo’n 6 jaar) maar ik ben zoooo verschrikkelijk zenuwachtig en sta nu al te trillen op mn benen :flushed:

vorig jaar heb ik een groot deel geen stage kunnen lopen door pfeiffer, dus loop nu enorm achter met opdrachten. 80% van mijn klas heeft dus vorig jaar hun diploma al gekregen, en het deel dat net als mij nog door moest, zijn ook bijna allemaal al klaar. dus ik zit hier nog in mijn eentje ongeveer :")

Ja ik ben ook altijd blij als het winter is zodat ik het niet meer dagelijks hoef te doen! Maar wanneer ik het dan wel doe, heb ik altijd zo’n soort van voldoening die door me heen gaat dat ik het toch maar gedaan heb! Misschien moet je daarnaar uitkijken? :grinning:

Ja, ik vind het wel een leuk idee en ik heb iedere dag wel iets waarvan ik denk, oh nooooo! Dus ik zal nog wel vaker iets posten geloof ik :cold_sweat:

Ja klopt. Waarschijnlijk voelt het straks alsof ik Wimbledon heb gewonnen. :’)

Komt goed! Je moet het zo zien: Het wordt alleen maar beter. Ja, je hebt een vertraging, maar dat hoeft niet zo zeer negatief te zijn. Je kunt je nu rustig focussen op alles.

En wat je vriendinnen betreft: Misschien zitten er wel hele leuke nieuwe mensen in je klas? :slightly_smiling_face:

Hahaha. Dit moet je niet persoonlijk opvatten hoor! Maar ik krijg een enorme flashback naar m’n zusje toen ze een jaartje of 6 was. Ik kon d’r wel wurgen! Stomme blokfluit. ;p Ik dacht dat ik gek werd! Haha.

Hoe lang speel je al? En speel je zo’n speciale fluit?

Ik speel al 14 jaar viool en poep nogsteeds altijd in m’n broek. Toch ben ik trots op me wanneer ik klaar ben met optreden. Denk hier aan. :slightly_smiling_face:

Je doet je best en je kunt het!

hahaha nee, ik hoor het vaker, als je aan een blokfluit denk dan denk je ook gelijk aan iemand die heel vals kinderliedjes aan het fluiten is. maar dat heb ik gelukkig gehad haha.

ja speel ook nog een grotere alt fluit maar daar treed ik nu niet mee op. dankjewel ik hoop het! ben zoo blij als het voorbij is :cold_sweat: