Waar word jij nou echt vrolijk van?

De titel zegt 't al.

Van in het gras liggen zonnen. (L)

als de zon schijnt moet ik altijd aan pinkpop denken:) en daar heb ik super veel zin in!!

Als ik 's ochtends in het kamertje van m’n dochtertje kom en ze glimlacht naar me
Als de zon lekker schijnt en mensen lekker rondlopen
Ijsje eten op een terras, samen met z’n 3en
Als ik denk aan de vakantie van 29april tot 06mei <3

Als de zon schijnt en mijn vriend en ik leuke dingen gaan doen.

van mooi weer kan ik al heel gelukkig worden, net als landschappen en zonsondergangen :grinning: dit klinkt wel heel oud, maar ik ben niet moeilijk vrolijk te maken:)

Chocola, Drop, uitslapen, de zon, uitgaan, een goed cijfer halen, uitgaan, leuke dingen doen met vriendinnen, de eerste paar minuten in de auto naar vakantie toe, les uitval, als ik mijn examen gehaald heb, weekend, complimentjes, grappige youtube filmpjes, een feel good film, na een lange dag werken lekker douchen, events, slapen, lekker sporten, na een week goed me best doen en dan afgevallen zijn, zonsondergang, gezeur van vriendinnen aanhoren over vriendjes en dan in je achterhoofd: ik ben lekker single, leuke jongens, natuurlijk mijn lieve familie, op zondag gezellig leuke dingetjes doen

En zo kan ik nog heeel lang door gaan :grinning: Ja, ik heb een gelukkig leven:)

Ik word vrolijk van als het mooi weer is waarbij de zon heerlijk schijnt.

Als het zonnetje schijnt en ik lekker in het gras lig met mn vriendje naast me of leuke dingen doen met vriendinnen

mooi weer , m’n vriend en vriendinnen , uitgaan, winkelen (L)

Ik fietste net naar huis, maar ik wilde nog niet naar huis. Dus nam ik een omwegje, gewoon kijken waar ik terecht kwam. Ontdekte ik zomaar de mooiste straat van Utrecht. Dat vond ik wel eventjes leuk. :slightly_smiling_face:

Verder; mooi weer, katten, ijsjes, niksen met mijn ex/bestevriend, mijn eigen kat, met mijn ouders op de bank een film kijken, thee, eenden, goede muziek, goede concerten, festivals. Nougoed, zo kan ik wel even door gaan. :’)

als het zonnetje weer schijnt, met me vriend iets leuks doen

en zonder jas weer naar school! aaa heerlijk

Mijn vriend en mn paardje :grin:
en nog duizend andere dingen <3

• zonnen
  • winkelen
  • je haren mooi maken
  • verliefd zijn
  • een goed cijfer voor school
  • complimentjes
  • cadeautjes
  • ben&jerry’s ijs
  • love generation van bob sinclar
  • andere warmen landen, sowieso geen nederland dus
  • CHOCOLADE

Vertel me waar, ik heb een rothumeur en wil wel even vrolijk worden haha.

Ik ga nu even voor je opzoeken hoe de straat heet, una momento. :’)

Edit; De leidseweg. Zuidwest Utrecht. : )

Als ik helemaal níks hoef te doen. Geen verplichtingen, lekker nutteloos bezig zijn. En van lekker eten word ik heel blij!

Oké, dat is een beetje ver fietsen voor me. Maar ik heb via Google Streetview gekeken haha :wink:

dit filmpje http://www.youtube.com/wa…ndex=1&feature=plpp_video (:

Mijn vrienden (: