waar was jouw ex slecht in.

de titel zegt het al :wink:

praten.
over zijn gevoelens enzo dan he ;p.

Geintreseerd zijn
Vriendelijk zijn
Emoties tonen
Een Opleiding kiezen
Een richting kiezen in zijn leven
Terug smsen
Iniatief nemen
Seks

Trouw blijven. Eerlijk zijn.

trouw zijn én thuisblijven (veel uitgaan dus)

Waar was die wel goed in :stuck_out_tongue:

Mijn 1ste:
Hij stak geen energie in de relatie, terwijl ik dat wél deed. We woonde 3 minuten lopen van elkaar, en hij kon bijna nooit. Zag hem, met mazzel, 1 of 2 keer per week, en hij was constant bezig met z’n scooters, dat was z’n lust en zijn leven. In het begin was de relatie nog leuk, en gezellig, naderhand niet meer. Nu, 2,5 jaar later, komt ie vaak nog bij mijn moeder in de winkel, en dan vraagt ie naar mij, ze krijgt zowat een heel kruisverhoor… XD

2de:
Hij was te oud voor mij. Ik was 16, bijná 17 en hij was 26. Mijn ouders waren erop tegen en hij was ook superoversekst. Maar hij was gewoon slecht in comminuceren, als ik over mijn gevoelens begon, begon ie snel over seks…

3de:
Ik had net 2 weken met hem, en hij probeerde seks met mij te hebben. Ik wou dat niet, hij was te opdringerig, en waar ie slecht in was?.. hij had geen respect voor me!!

Dat was het wel (:

hij was slecht in ‘niet jaloers worden’

Hij kon zijn handen niet thuis houden(bij anderen meisjes)

ehm, niet echt in iets? :blush:

praten.

gespreksonderwerpen bedenken
romantisch zijn
intresse in zijn vriendin tonen ipv zijn voetbal
het enige wat ik mis aan hem is dat hij goed kon zoenen (A)
hij is ook erg goed in
zijn ex vriendin afkraken tegen vreemden
zijn ex vriendin ontlopen

het uitmaken?
via een lullig smsje.

Normaal doen.

en dan via msn bij mij, na 3,5 jaar…

Geen idee. Misschien soms wat met afspraken maken, maar dat waren geen grote misstappen.

het uitmaken via msn… pff

wat een klootzak :astonished:

Na zo’n lange tijd?.. -.-’ oh wat flauw zeg!!, slappeling (niet jij je ex XD)

• initiatief tonen
  • openlijk lief zijn tegen me (hoe schattig was het als hij ineens een lieve opmerking maakte, kreeg bijna tranen in mn ogen)
  • als je hem tikt dat je hem mist omdat je 2 weken in suriname zit en dan een tik terug krijg: …biedt zich aan in ruil voor een breezer aan denise.
  • begripvol zijn