Waar was jij bang voor toen je klein was?

^
Ik was bang voor:
Vlinders, zeesterren, poppen, spoken-geesten :grinning:

Ik hoop dat ik hier niemand mee kwets,maar ik was echt bang voor lilliputters. o.O snap 't ook niet. En oja, voor bambi.

Als mijn mama deed alsof ze ‘mijn neus afnam’ kon ik echt hysterisch worden :’)

• Karbonkel (zoals iedereen volgens mij xD)
  • dat 1 van mijn ouders dood ging, als mijn moeder serieus 10 minuten te laat was was ik al half in tranen
  • heksen en andere enge dingen
  • het donker

Ik was altijd bang dat als mijn vader of moeder in de avond weg waren dat als ze terug kwamen het niet echt mijn ouders waren maar een kloon die dus precies op mijn vader/moeder leek.
En verder was ik ook gewoon bang in het algemeen dat er iets mijn mijn ouders/zusje zou gebeuren.
Maar verder was ik niet echt ergens bang voor geloof ik.

Karbonkel ja.

Naaktslakken en kikkers, nog steeds.
En honden, maar daar ben ik niet meer bang voor.

Ik was bang dat er apen onder me bed zaten en als ik op bed lag en me moeder even naar buiten ging was ik bang dat zij terug kwam als een aap haha.

En toen ik net een broertje had gekregen was ik bang dat hij als een cowboy in me kamer zou komen
hahahah echt hilarisch als ik daaraan terug denk:P

Karbonkel… heb ik echt slapeloze nachten van gehad! Hij zat achter me gordijn, onder m’n bed, op de kast… :grinning:

Dat mijn moeder of vader dood zouden gaan… En karbonkel.

Voor inbrekers.

En als hij dan m’n neus en oor ‘‘omwisselde’’! Ik stopte dan pas weer met huilen alles alles weer op z’n plek zat :stuck_out_tongue:

Donker. En als het doodstil is, vind ik nog steeds eng trouwens.

Doodgaan of dat mensen om me heen dood zouden gaan.
En verder bokje springen omdat ik een keer keihard op de grond geklapt ben daarmee :’)

Same 2 me ;o
Poppen vond ik echt eng in het donker, ik dacht dat ze tot leven zouden komen,
En ik dacht zelfs de poppen te zien knipperen met hun ogen… <_<
Spoken-geesten, daar was ik ook echt bang voor, ik zong altijd ‘Spoken-geesten bestaan niet,’ als ik bang was, maar nu weet ik wel dat ze bestaan :3

spinnen!!
heb een keer gedroomd dat er een hele grote boven me bed zat en sinds dien ben ik echt als de dood!
en Karbonkel natuurlijk en clowns, dood eng vond ik ze (nogsteeds trouwens)

Voor de dood, en voor spoken/geesten. Volgens mij was het dat, karbonkel keek ik nooit omdat ik van iedereen hoorde dat ze het eng vonden mwuhauha. Maar die 2 dingen vind ik nog steeds eng.

Karbonkel,
spinnen maar ben ik nog steeds bang voor,
poppen dat ze opeens hun ogen dichtdoen ofzo,
geluiden
dat er opeens een skelet onder me bed ligt.
dat soort dingen.

karbonkel
haaien (nu nog steeds)
donker
mensen met enge maskers (zoals ik horror films)