Waar waren jullie op 11/9/2001

Ik was 3 jaar ofzo, dus ik denk thuis… ?

Op school, ik hoorde het toen op de radio die in de klas stond.

Op zwemles :stuck_out_tongue: Ik was 4…

Ik was toen 5, kan me er niet zoveel van herinneren. Waarschijnlijk zat ik gewoon op school of zo.

ik zat in de auto. Ik kwam net terug van schoolreisje (wadlopen) en we zaten dus in de auto en we hoorden dat er iets was met 2 torens in amerika. We hadden alleen geen idee dat het zo erg was. Toen we thuiskwamen dachten we echt van ; wtf
(ik was toen trouwens 9 jaar)

Ik was bijna 9, en ik herinner het me glashelder :’).
Ik kwam thuis van school, en zag mijn mama met haar handen voor haar mond naar de live-beelden kijken…

Op school, zat toen net in het eerste van het VMBO, blijft je toch altijd bij…

Ik was 11. Zat in de auto op weg naar de tandarts. Ik heb er dit jaar gestaan en dat was echt bizar.

ik was aan het afzwemmen op zwemles!

Geen flauw idee, ik herinner me nog wel vaag de beelden, en dat we die avond (voor of na 't nieuws ofzo) een minuut stilte hadden.
Volgens mij.
Maar ik was vier dus ja… :'D

ik was 4 en werd 5 en ik zag het op het jeugdjournaal ;a weet het nog precies

Ik was drie. Geen idee…

ik was ook iets van 3 weet er niets meer van.

Buitenspelen met een vriendinnetje toen kwam er een ander meisje en zei dat er iets ergs was gebeurd in amerika… dus toen ben ik snel naar huis gegaan… (was 10)

uuh, op de bank tv kijken met mijn moeder en toen zagen we het.
ik was toen 3 haha.
gister 2 documantaires erover gezien.
echt zielig!

geen idee, ik was toen 5…

Ik voel me oud :frowning_face:

Ik zat in groep 8. Ik kwam net thuis voor de middagpauze toen het op de tv was, ik herinner me het nog heel goed. Maar het kon me vrij weinig schelen.

Ik zat op school en was 8. Toen het me werd vertelt was het van ’ oh… oke’ en ging ik weer verder spelen. Op die leeftijd dringt het niet echt door ofzo.

Ik zat thuis op de grond voor de tv. Ik was toen 7 ofzo.