Waar waren jullie op 11/9/2001

Waar waren jullie toen het world trade center in elkaar stortte?

Thuis. Ik kan me herinneren dat mijn vader mij en mijn broer op tv liet zien wat er gebeurde. Verder herinner ik me er niet zo gek veel meer van, omdat ik destijds 9 was.

Ik zat destijds op school, en toen ik thuis kwam keek ik ernaar op tv, ik dacht toen der tijd dat het een hele enge film was, ik was 6.

volgens mij op school ofzo? ik weet niet hoelaat het toen was hier, maar ik weet wel dat die dag (of dus de dag erna) de juffrouw om een minuut stilte vroeg hiervoor.
nja als ik niet op school was zou ik thuis zijn geweest, ik was 6.

Ik was op school, toen nog de basisschool. Ik zat nog in de kleuterklas dus zo heel veel kan ik me er niet meer van herinneren, maar wel dat we 1 minuut stilte hadden.

Ik was toen ook op school geloof ik of ik was thuis. Ik kan me herrinneren dat we met de hele klas naar de aula gingen waar we de beelden zagen en een min stilte hebben gehad erom. Maar ik weet niet of het dezelfde dag was.
En ik herrinner me ook dat ik thuis op de bank zat met mijn ouders en de beelden zag…

Ik heb geen idee. Ik kan me dat niet meer herinneren.

Ik was met een vriendinnetje van de basisschool aan het knutselen bij mij thuis, mijn moeder zou ons komen helpen en ik herinner me dat mijn moeder ineens alleen zei: ‘Sorry meisjes, ik kan jullie niet helpen, er is iets heel ergs gebeurd.’

Thuis. Ik was toevallig ziek op dat moment. Mijn moeder was strijken voor de tv toen ze me riep. Het was net 20 seconden ofzo bezig. Ik heb het van begin tot eind gevolgd.

Ik was 11 trouwens. Jeetje wat lang geleden…

Ik was 9, en zat dus gewoon op school!
hoorde het nieuws pas toen ik thuis kwam (denk ik toch)
de volgende dag een minuut stilte gehouden op school.

Ik was 4, dus ik weet het eigenlijk niet meer xD

ik was 3 :stuck_out_tongue: maar ik zat voor de tv met mijn ouders en ik herinner me dat beeld nog wel. Ik weet het gewoon nog, maar alleen het begin. Ik zie mezelf gewoon nog naar die tv kijken van toen in ons huis van toen met dat beeld op de tv, maar ik realiseerde het me toen niet echt gelukkig, anders had ik echt niet kunnen slapen e.d.

Ik was bij een vriendin uitspeelde (nu een bitch). Ik was 4 haha, maar ik kan het me nog wel vaag herinneren. Ik heb ook een tekening gemaakt van 2 torens en een vliegtuig daarna, alleen daar viel koffie overheen. Waar die tekening is weet ik niet meer, hij was wel op geel papier :’)

Geen idee! Ik was 5…

ik was toen 3 maar ik kan me juist goed alles herrineren. Dat me moeder me op tv thuis alles liet zien enso

Ik weet het eigenlijk niet meer, ik denk op school. Ik was toen bijna zeven, dus eigenlijk vind ik het best vreemd dat ik het me helemaal niet meer kan herinneren.

Helemaal offtopic trouwens, ik kan me wel heel goed herinneren dat prins Claus overleed, dat was namelijk op mijn verjaardag. Ik weet nog dat ik toen helemaal chagrijnig was omdat hij de hele tijd op televisie kwam terwijl ik jarig was en dat de hele familie heel bedroefd naar de tv zat te staren. :’)

bij de mcdonalds volgens mij

Ik was 5 en ik zat op de bank tv te kijken, ineens begon mijn moeder te gillen en naar mijn vader te bellen en toen moest ik naar boven. Mijn tante woont in new york dus mijn moeder was heel bang dat er wat met haar gebeurd was.

Ik was net zes maar ik weet er niet meer heel veel van… mijn vader vertelde me later dat voordat het gebeurde hij me naar school had gebracht en dat we het toen over hoogtevrees hadden en hij zelfs de Twin Towers nog genoemd had in ons gesprek.

En de man van een heel goede vriendin van mijn moeder was een dag eerder in de Twin Towers omdat hij toen een afspraak daar had. Echt heel eng was dat, als die afspraak een dag later was was hij waarschijnlijk daar omgekomen…

Ik werd toen door mijn moeder opgehaalt uit school en zij vertelde het me.