Waar vintage winkels in Rotterdam?

~

Haha daar ben ik namelijk ook heel erg benieuwd naar :]
Wel weet ik er eentje, maar ik ben er zelf nooit geweest:
Piekfijn ofzo,ligt in Prinseland.

OK thnx saartje44.

Nog meer?

Lijnbaan volgens mij ‘Cheap Fashion’

Rondom de Meent zitten best wel wat vintagewinkels. Ligt in het centrum. voorbij Bershka.

dat hoor ik ook altijd, maar zelfs als ik ga zoeken kan ik er geen vinden. Ligt dat aan mij?

Dat hoorde ik van een vriendin ook.
Maar wie weet!

Als je de Lijnbaan oploopt en je hebt Schaap & Citroen aan de rechterkant, dan moet je de straat links van je. Die uitlopen [je hebt dan aardig wat winkels en café’s geloof ik en ik dacht rechts een plein] en dan doorlopen. Dan zit er aan het begin van die straat Cheap Fashion [dacht ik… iniedergeval een vintage-winkel! :grinning:] en daar vlakbij zit de Pannenkoekstraat [ik dacht rechts van de winkel] en daar heb je nog 2 winkels met vintage. Very Cherry heeft iniedergeval een vintage-afdeling[klein] en er schijnt nog een grotere vintage winkel in dezelfde straat te zitten. En als je bij New Look/River Island bent en je steekt daar de straat over [ik geloof dat er een Bjorn Borg in het begin van die straat zit, ook iets van een Only/Vero Moda/Vila en halverwege zit McDonalds] dan heb je aan de linkerkant Episode.

Ik ga binnekort ook weer naar Rotterdam, dus zal er zelf ook weer eens kijken :grinning:

^de episode is er toch niet meer?

Geen idee. De laatste keer dat ik er was, is al een paar maanden geleden…

Bedankt Spoonk! <3