waar vind ik een zwarte canvas tas?

Ik ben op zoek naar zo’n canvas/katoenen tas. Niet in het ‘wit’, zoals op de foto hieronder, maar in het zwart. Er mag trouwens niets opstaan, gewoon helemaal zwart.

Enig idee waar ik die vandaan kan halen?

http://www.t-shirts.nl/images/res/_tase31lh_284_336.jpg

Ebay?

in hobbywinkels bij de textiel afdeling

oke! daar had ik niet aangedacht.
toevallig zit er een hobbywinkel dicht in de buurt, dus ga ik binnenkort daar maar eens kijken.
bedankt!

weet niemand een specifieke winkel?

anyone?:’)

Geen idee maar mischien kan je hem zwart verfen xD

Dat kan ook, gewoon een blikje dylon halen :3

so, dat is echt een moeilijke vraag, dat meen ik serieus!
ik zou t echt niet weten

maar ik heb sowieso geen katoenen tas;p
ook geen witte dus.

ja, echt heel raar. ze verkopen ze volgens mij bijna nergens meer, tenzij je er van die gare reclame op wil. in de jaren '90 liep iedereen met zo’n tas als je ‘t mij vraagt!;’)

Ik heb wel een site gevonden maar dat is wholesale, dus dan moet je wel minimaal 12 stuks kopen.

ja, same problem. of je moet er 50 kopen met een bepaalde opdruk:’) nouneebedankt!

Misschien heb ik 'r eentje voor je.
Maaaarrrrrrrr…daar zitten nog wel dingen op gestreken, ik denk dat ik die er wel af kan krijgen.

En de vraag is nog, of ik 'm kan vinden.

nouuuuuuuu, als je hem vind en het je lukt om die dingetjes eraf te halen zou dat een mooie optie zijn natuurlijk! denk je dat zo’n tas nog mooi blijft, als je die strijkdingetjes ervan afhaalt? ik denk namelijk dat je een soort van plaklaagje blijft zien.

Dat weet ik niet, misschien is het wel mogelijk het eraf te smelten ofzo :V
Ik ga in ieder geval voor je op zoek.

toevallig trouwens dat daar dingetjes zitten opgestreken, want ik wilde heel graag die tas hebben om er ook iets op te strijken. ik heb zo’n megalieve knalroze uil van de hema gekregen, daarom dat de tas ook egaal zwart moet zijn. de uil moet er echt uitspringen.

Volgens mij ‘Make me a Mixtape’ met grijze en roze letters.

Gwn een witte kopen bij de h&m en 2x (1x is denk ik te weinig) Verven met zwarte textielverf. Klaar. Ga je hem gebruiken voor school?