Waar vergelijkbare schoenen te vinden?

Hallooo (:

Ik zoek nieuwe schoenen want ik vind dat ik nieuwe schoenen nodig heb (A) en eigenlijk had ik ze al gevonden, namelijk op de h&m site, maaaar ze bleken natuurlijk uit te zijn verkocht in maat 36 :pensive:, het waren deze:

http://files.hm.com/media/products/824/DXL820_73932_12029_12_3730.jpg

En nu is mijn vraag of jullie toevallig weten of er ergens vergelijkbare schoenen zijn? (half open, niet te lage hak (deze zijn 10cm geloof ik), niet te ‘gewoontjes’) Ik heb zelf al in Zwolle rondgekeken maar kon niets vinden!
xxx

haha ja ook bij de h&m zou ik zeggen, die witte die ze vorig jaar ook hadden lijken erop :stuck_out_tongue:

Sta eens een keertje vroeg op(+/- 6 uur), dan is het meestal wel bijgevuld.

Ze hebben bij de h&m bijna elk jaar van zulk soort schoenen, miss als de herfst collectie er over een tijdje opkomt? Succes!

@mopje12 haha ja ik weet welke je bedoelt, maar die zijn er ook niet meer in 36, maaar als ze idd 's ochtends vroeg er weer zijn zoals @liesONY zegt, dan kijk ik nog eens een keer:) Ik hoop het :stuck_out_tongue:

Bij de tally weijl hadden ze zoiets van de week,

misschien over een tijdje weer kijken? meestal zijn de spullen wel weer snel beschikbaar!

Morgen zijn ze er weer :wink:

www.asos.com hebben ze heel veel, misschien zit daar wat tussen?

ze zijn trouwens heel leuk maar ik denk dat ik zou kijken bij primark (mocht je wel eens in rotterdam komen) of sascha ofzo?

uhm misschien gewoon op h&m online shop?

edit: sorry lees net dat ze daar uitverkocht waren .

misschien bij tango ?

New Look, daar hebben ze veel van zulke schoenen.