Waar uitgaan in Leeuwarden

Zoals de titel al zegt waar kan ik het beste uitgaan in Leeuwaarden
en hoe oud moet je zijn dan?
X

Hangt er vanaf wat voor muziek je leuk vind.

Ik hoor weleens dingen over de Noa, dat lijkt me zo kut :'3

Maare hoe oud moet je daar zijn

Geen idee, ik ga niet uit.

hmm, ik ga in lwd wel eens naar de doelesteeg,
kan het ontzettend gezellig zijn. in de ouwe stoep, of sybs.
verder houd ik van Rockmusic, dus dan ga ik ook naar mukkus.
ohja, dit zijn allemaal kroegen.
ik hoorde ook iets van “fire” ofzo, en daar moet je 18 of 21 voor zijn,.
das een discotheek.

TDF ofzo, dat is vanaf 15/16 jaar geloof ik…

Maar die zit niet in LWD.

Mukkes en Romein idd (’:

-

Ik ben laatst naar CLUB NOA geweest, volgens mij moet je daarvoor 21 zijn (?? maar zelf ben ik 19 ) erg leuke club, tenmiste als je van house houdt. :notes: Er was ook een zaal met urban, maar daar ben ik niet zo’n fan van. Verder is er ook zo’n stads cafe, naast de bioscoop daar… beetje hippe cafe:) ook erg leuk, voor een drankje. :beer:

TIP : Thema feesten van Noa zijn erg leuk… er zij echt mensen vanuit heel NL die erop af komen :beers:

Weet niet of je van kroegen houdt? Maar Sybs (18+, tenzij je er om 10 uur 's avonds er al bent en er niet uitgaat) is wel gezellig altijd en de rest in de de Doelesteeg (meestal wordt geen idcontrole gehouden en kom je er altijd wel in vanaf 16 jaar) ook wel :stuck_out_tongue:
Ja of NOA (mensen die ik ken van 18 jaar gaan erheen, lijkt me vanaf 18 dus), ben der zelf nog nooit geweest, kom er niet in namelijk.
Nouja en TDF maar dat is buiten Leeuwarden en is ook niet echt alles ofzo :stuck_out_tongue:

Club NOA is vanaf 18 jaar,
verder heb je heel veelvan die stadse cafeetjes & heel veel mensen uit lwd gaan naar TDF, dat is vanaf 12 tot 16 (teenage) en je hebt ook nog voor 16 en ouder ofzo.

ik ga verder niet uit …