Waar Uggs kopen?

Heeeeyy! Het leek mij wel leuk om een topic te openen over waar je je Uggs kunt kopen. Misschien zijn hier al meerdere topics over geopend, maar dat maakt opzich niet uit, toch? Ik weet natuurlijk ook dat je je Uggs gewoon het beste bij de Uggs stores kunt kopen of via de officiele Uggs website, maar er zijn ook nog andere websites die Uggs verkopen of echte Uggs beweren te verkopen. Dit lijkt mij dus een handige topic om ervaring te delen en tips. Ik heb bijv. een vraag over of www.511stores.com te vertrouwen is. Girlscene adverteerd hier ook over en ik heb het nog ergens gezien. Natuurlijk mag iedereen hier ook vragen stellen over of een website te vertrouwen is, welke Uggs het leukst/beste zijn enz. Ook zou ik het eigenlijk best waarderen als er geen flauwe reactiees komen zoals: Koop ze gewoon hier(…) of als iemand neppe Uggs heeft: koop gewoon de echte enz. ! Groetjes!

Toch ga ik even neerzetten dat je het ze het BESTE kan kopen in een winkel, omdat je dan echt 100% zeker weet dat ze echt zijn. Internet geeft echt een groot risico!

Jaaa dat is natuurlijk wel waar. & sorry, hier is al een topic over. Ik had die nog helemaal niet gezien. Sorrry voor de mensen die dat irri vinden.!

Op de site van Ugg staan geloof ik alle adressen waar je ze kan kopen

De ugg hyve op hyves heeft een topic over alle betrouwbare ugg sites.

Gewoon goed uit je doppen kijken in de stad en je vind Uggs, zo moeilijk is het niet!

Je kunt het beter gewoon in de winkel kopen. Weet je teminste dat je ze ook echt krijgt inplaats van 2 weken wachten.

heeft iemand een lijstje met winkels waar ze te koop zijn ? (wel de echte, de neppe kan ik zelf makkelijk vinden)
want ik zie ze wel vaker in de stad, maar als ik er heen ga met het idee een paar te kopen, denk ik dat ik ze toch niet meer kan vinden

Hier kan je zien welke winkels in NL echt Uggs verkopen: http://uggaustralia.nl/Dealers_locator.asp
En Uggs van 511 Stores zijn nep.
En er is een algemeen Uggs topic, daar moet dit in. Voortaan zoekfunctie gebruiken voor je topics opent aub!