Waar telefoon doen met jurkje aan?

Hey allemaal,
Op school hebben we met kerst altijd een feest met een dj enzo en dan heb ik altijd een jurkje aan. Afgelopen jaren deed ik altijd mijn telefoon in mijn bh, maar dit jaar heb ik een jurkje waar geen bh onder kan. Waar moet ik mijn telefoon nu doen? Iemand tips?
Een klein tasje is trouwens geen optie omdat ik dat erg onhandig vind.
x

In je kluisje misschien, of bij een vriendin in der zak/tasje? Of gewoon thuislaten.

En anders toch denk ik een klein tasje meenemen, als derest ook niet kan.

Als je laarsjes aan hebt kan je het in je schoen doen. Anders niet meenemen of toch een tasje of bij een vriendin/vriend in de tas.

Gewoon bij een vriendin in een tasje

Ik zou toch proberen een tasje hiervoor te vinden, vind zelf dat je het na een poosje helemaal niet meer merkt als je een klein tasje om hebt hangen, voor foto’s kan je hem altijd nog even af doen.
Als ‘onhandig’ namelijk de reden is waarom iemand haar telefoon bij mij in de tas wil heeft diegene mooi pech bij mij. Ga niet met andermans spullen sjouwen omdat iemand anders haar eigen spullen niet bij zich wil houden.

Kluisje of inderdaad in je schoen of hem thuislaten lijken me de beste opties als je persé geen tasje wil.