Waar telefoon doen met jurkje aan?

Hey allemaal,
Op school hebben we met kerst altijd een feest met een dj enzo en dan heb ik altijd een jurkje aan. Afgelopen jaren deed ik altijd mijn telefoon in mijn bh, maar dit jaar heb ik een jurkje waar geen bh onder kan. Waar moet ik mijn telefoon nu doen? Iemand tips?
Een klein tasje is trouwens geen optie omdat ik dat erg onhandig vind.
x

Er zit dan toch geen andere optie op; of je telefoon thuis laten of een klein tasje meenemen?

1 topic is genoeg; Neem dan een iets groter tasje mee. Het hoeft ook geen inie-minie tasje te zijn, gewoon een normaal tasje is toch goed? En anders inderdaad je telefoon thuislaten. Stop m desnoods in je schoen ofzo, weet niet wat je denkt dat wij gaan verzinnen maar veel opties behalve thuislaten of tasje zijn er niet :’)

Vind je een klein uitgaanstasje die je over je schouder kan dragen ook onhandig dan? Want het is dat of een clutch of je mobiel thuis laten. Veel anders zit er gewoon niet op.

de irritante vriendin zijn en aan een vriendin van je vragen of die in haar tas mag :stuck_out_tongue:

Dit.
Of gewoon zelf een tas meenemen, een schoudertasje merk je niks van.

Ik dump mijn telefoon altijd bij vrienden van mij. Jongens hebben vaak grote zakken waar van alles en nog wat in past. :’)

Een clutch kan toch wel? Die zijn niet zo groot, past net een telefoon in en klaar ben je.

Kun je je telefoon niet in je jaszak bewaren? (als je een kluisje hebt waar je jas in kan)
En anders zou ik een klein tasje of een clutch meenemen.

je kan je telefoon ook gewoon in je bh doen

(niet echt erin maar een beetje bij je bandje weetjewel)

als je laarsjes draagt kun je 'm in je laarsje doen, zit wel echt kut en je moet heel erg op letten dat je 'm niet beschadigd, dus ik zou gewoon een tasje meenemen