Waar te vinden?!

Heee meiden =).
Ik zoek een paspop, zo’n paspop waarop modeontwerpers hun kleding op ontwerpen zeg maar… Niet eentje voor de sier maar een om daarvoor te gebruiken. Heeft misschien iemand zo’n paspop en weet je nog waar je die gekocht hebt? Plaats het dan hier =). Alvast bedankt ;]

P.S. Het zou fijn zijn als het te kopen [bestellen mag ook] is in de buurt van Haarlem.

ik heb geen idee, een vriendin van me heeft kennisen die in een winkel werken en die heeft er daar eentje gratis van gehad! zelf zou ik het niet weten.

marktplaats heb je ze wel denk ik

Het liefste hebben mijn ouders niet dat ik via internet koop of marktplaats etc. alleen als het van een winkel is, weet iemand een winkel?

up.

wil je de maat kunnen veranderen?
anders xenossss

Wat bedoel je met maat veranderen?

waar ontwerpers het op doen kan je ze toch zo breder en kleiner maken? dus maat 36 of maat 38 of maat 40 enz.

Bij de Xenos heb je eentje, alleen die heeft dus al wat aan :S vet jammer

Ik zoek al een tijdje zo’n mooie paspop, gewoon voor de sier.
Kan niet vinden en al heb ik het gevonden dan is die veel te duur.

Misschien kun je rondvragen bij kledingzaken of ze nog oude paspoppen hebben of misschien wel oude poppen wegdoen die jij mag hebben/overkopen.

op internet kun je die waarschijnlijk wel kopen
maar verder geen idee succes met zoeken

ik heb een paspop gekocht bij een kledingwinkel, die verkocht er een paar… :slightly_smiling_face:

Heé! Ik weet niet of je er al één hebt, maar vandaag is het foldertje van de xenos ingegaan & ik heb vandaag een paspop bij de xenos gekocht! Hij kostte 34,95 & je hebt hem in het wit en zwart! xx