Waar te koop in Lwd

Waar kun je deze merken (en dingen) kopen in Leeuwarden? Ik weet dat ze in Leeuwarden bijna niks hebben, maar ik ben echt hopeloos op zoek naar deze merken. En ook ff zeggen waar die winkel is (dus niet gewoon Etos, maar dan de straat enzo er ook bij).

-2B
-Wild & more
-Essence stampy nail art
-Sephora
-Gosh kwasten

Misschien kun je dit wel helemaal niet ergens kopen, maar ik hoop van wel…

niemand?? :anguished:?

wild en more verkopen ze hier gewoon in de super de boer

ohja dat merk gosh of bij het kruitvat of bij de etos en sephora in de v&d

althans, dat is zo in Breda

nu ik toch bezig ben, dat essence ook bij het kruitvat of de etos.
Redelijk logisch :grin:

Gosh hebben ze wel bij de kruidvat, maar niet de kwasten.
Evenals essence, ze verkopen wel essence maar niet dat stampy nail art gedoe…

Ik ik kom niet zo vaak in Breda…

De super de boer zit niet alleen in Breda, slimmerd

Maar bij ons in de super de boer hebben ze geen make up. Weetje zeker dat het het make up merk wild & more is?? T lijkt me sterk dat ze dat in de supermarkt verkopen…

zekerste weten, ik heb er namelijk zelf een aantal producten van (: en die koop ik gewoon daar.

Ok, vaag. Als ik een super de boer tegen kom zal ik eens kijken…

Er zit wel super de boer in LWD, bij een parkeergarage(Hoeksterend dacht ik).
Weet alleen niet hoeveel make-up ze daar verkopen.

De rest is te vinden bij Trekpleister, V&D en Kruidvat. Hoewel ik over Sephora niet zeker ben.

Straten hoef ik niet te noemen, als je in het centrum bent is alles heel dichtbij elkaar.

Ik had wel ergens gelezen dat ze bij de etos bij het cambuurplein wild & more hadden. Die etos schijnt heel groot te zijn… Gelukkig zit ie dicht bij m’n school, dus ik denk dat ik daar eens even langsga. Probleem is alleen dat ik op dit moment geen geld heb.

mfg.
Kijk daar gewoon rond.

Waarom ga je dan nu vragen waar je alles kan kopen als je er toch geen geld voor hebt??

Omdat ik er al heel lang naar op zoek ben en dan weet ik waar ik het moet kopen.