waar streef jij voor?

hee,

ik vroeg me af of er veel mensen zijn op dit forum die een doel voor ogen hebben zoals een sport, een muziekinstrument, schilderen, enz., waar je alles voor doet omdat je er supergoed in wil worden?
Zoals bijvoorbeeld elke dag uren een muziekinstrument bespelen omdat je naar de top wil of gewoon heel goed wil worden?

Ben ik benieuwd naar, brand maar los!

Ik streef nergens voor. :c
En waar streef jijzelf voor?

OP NAAR DE WERELDKAMPIOENSCHAPPEN ZWEMMEN!

paardrijden.
ik doe het iedere dag en rij inmiddels 3 ponies wedstrijden, de top zal ik niet halen door o.a. dat het te duur is en het teveel reizen is, maar om gewoon in de buurt goeie prestaties neer te zetten is geweldig haha :grinning:

Nee. Ooit wilde ik het met piano spelen, maar bedacht al snel dat ik daar m’n brood niet mee wilde/kon verdienen. Nu ga ik me gewoon erg op de studie richten.

Streven naar

Hahaha jaja :’)

Nou ja, ik rij paard en ik speel piano dus. Het lijkt me wel tof om in een succesvolle rockband te spelen (maar dan moet ik eerst even basgitaar leren spelen of beter leren drummen).

Inderdaad. Je kan nergens voor streven, alleen maar naar.

Ohjaa. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Streven voor, streven naar.
Niet aan gedacht.

Mijn HBO opleiding afronden binnen 3 jaar.

Ik steef voor gerechtigheid.
Ik streef naar gerechtigheid.

Klinkt allebei wel een beetje, alleen het 2e wat beter ja.

Kunnen blijven werken waar ik nu werk en meer leren zodat ik meer dingen kan uitvoeren (:

nvm

Goed viool kunnen spelen beginnend eerste week na summaervacation

Ik wil graag doorbreken als model, maar om het is niet zo dat ik uren daarvoor aan het sporten ben ofzo. Of dat ik een speciaal dieet volg :’) Ik heb ook geen uren durende rituelen wat betreft m’n huid (geen eigenlijk) dus ik doe er niet zo heel veel voor.

Ik streef naar een troll-vrij Girlscene.

Word mod.

Ik streef er naar om mijn opleiding af te ronden, eventueel een HBO opleiding erachteraan (al kan ik zo lang waarschijnlijk niet wachten) en dan naar het buitenland te verhuizen, ofja eerst reizen om te kijken waar, maar wss iets van Australië ofzo. Het kan niet snel genoeg gebeuren voor mij, ik heb er een hekel aan om in hetzelfde ‘schema’ te zitten dat je heb wanneer je naar school gaat.

Denk niet dat ze me willen hebben. :")

hahahahaha Nee :")