Waar spaar jij voor en hoeveel heb je al?

Oké, waar spaar jij voor en hoeveel heb je al?

Ik spaar voor mijn vakantie na mijn examen en heb 30,- :flushed: :flushed:
even verder sparen.

Ik spaar voor mijn verhuizing en rijbewijs. Heb nu 1.100 euro.

Heb een flinke spaarrekening voor m’n verhuizing

Even lekkere vakantie Naar amerika 1279

Ik snap niet zo goed waarom je hier neer zou zetten hoeveel je hebt… Alleen maar aanlokkelijk voor dieven, ook al is je identiteit hier anoniem, ze komen er dan echt wel achter wie je bent :cold_sweat:

Precies! En bovendien, waarom wil je weten hoeveel ik op m’n spaarrekening heb staan?

Ik vind het op zich wel interessant om te weten hoe andere mensen zijn met sparen en snap het initiatief van dit topic wel. Ik denk dat de kans dat een dief jouw identiteit plus adres EN bankgegevens te weten komt echt heel klein is (en dat hoge bedragen veilig op een rekening staan).

Buiten dat ga ik er niet vanuit dat mensen 10-duizenden euro’s op hun rekening hebben staan en anders ben ik erg jaloers :cold_sweat: .

Ik heb op dit moment iets meer als 300 euro op m’n spaarrekening staan en spaar om een jaar naar het buitenland te gaan (ook daar werken, dit is meer voor de eerste maand daar).

^ Daar doel ik ook niet perse op, ze kunnen je ook proberen op te lichten, of je emails gaan sturen (doen alsof ze je bank zijn) etc.

^ Dat is waar hoor, maar er staan zoveel openbare e-mailadressen op internet, denk echt niet dat ze dat via Girlscene zoveel moeite zouden doen daarvoor :cold_sweat:

Dit is een beetje naïef.

Ik spaar om te kunnen verhuizen naar een eigen huisje. Vind het niet nodig een bedrag te noemen.

ik spaar voor ‘later’. Mocht ik een auto willen en ooit nog eens een huisje.

Voor een macbook en ik heb €3 :joy: (Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht hahaha)

Ik spaar voor mijn nieuwe huis. Bedrag vind ik niet nodig om neer te zetten

Ik spaar voor een macbook en ook voor studie

Ik spaar voor mijn studie.

Een meisje die ik ken heeft €30.000.- op haar rekening staan, ze is 19 en krijgt elk jaar een flink bedrag van haar oma en ze geeft niks uit, anderen moet alles voor haar betalen :hammer:

Ik spaar momenteel voor een iPad en daarna ga ik zoveel mogelijk geld opzij zetten zodat ik het huis uit kan.

Ik spaar voor een nieuwe highlighter, momenteel heb ik €0.50

Ik spaar voor surfkamp en de nieuwe gopro