Waar smal tailleriempje kopen?

Ik heb vanmiddag een zwarte cardigan? gekocht, nu zoek ik er nog een smal tailleriempje bij. Liefst bruin/cognac kleur. Waar kun je deze kopen? (Die niet al te duur zijn?)

Alvast bedankt!

Ik heb een hele mooie bruine gekocht in de uitverkoop van de hema voor maar 2 euro.
Was wel op de kleine kinderafdeling , dus volgens mij hebben ze ze nog wel, maar je moet er wel inpassen zegmaar , want een paar van mijn vriendinnen krijgen hem niet om.

smalle riempjes heb je wel bij pieces, zijn 4,95. maar die zijn niet voor in je taille, dus dat is niet wat je zoekt.

tenzij je die wel bedoelt, maar dan zijn het dus geen tailleriempjes omdat je ze niet in je taille draagt.

Ik wil hem zegmaar het riempje onder je borsten, snap je wat ik bedoel? (A)

een tailleriempje zit niet onder je borsten meestal, maar die doe je om je taille ;p.
maar ik snap wat je bedoelt,
ik heb een gevlochten riempje van de van Haren, en bij de H&M hebben ze idd. ook gevlochten.
ohja en bij de action een gouden als je goedkoop uit wilt zijn :grin:

Hoe noem je zo’n riempjes dan? Haha :stuck_out_tongue:

bij pieces/ vero moda?

waar niet

idd. :confused:

H&M, Primark, Vero Moda etc.

[s]luke, i’m your father

wie snaptem?[/s]

wibra zelfs :3

doe r lekker hans stek stiel bij:)

HAHAAA.
Ik snap hem :kissing:

Dit heb je ook al in een ander topic geplaatst xD
Maar nee ik snap hem niet. Iets met Star Wars toch??

hahaha ik snap hem !! genitaal !!

Jullie posten lekker allemaal waar niet, maar een dun tailleriempje is moeilijk te vinden hoor. Zoek ook allang een leuke tankleurige, maar de enige riempjes die je dan krijgt zijn gewoon riempjes vanaf maat 85.

En bij de H&M heb ik nog nooit een dun taillieriempje gezien

dat zei dartvader
ik had hem eerst hier geplaatst, maar toen vroeg ik aan de meiden in het niveau omlaagtopic of ze het snapten :stuck_out_tongue:

Pieces ¤4,95. of h&m ook niet zo duur.