Waar slaat dit op????

Oke, ik ben een aantal weken met een jongen bezig geweest, en gister haalde hij me op met zn scooter, en hij had mn vader voor de eerste keer ontmoet. Toen gingen we naar zijn huis om een film te kijken en had ik ook zijn vader ontmoet. Er was wat gezeik tussen ons hiervoor maar het was weer goed. Het was gewoon leuk totdat ik een snap kreeg van een vriendin, en ik iets terugstuurde en hij zag wie mijn ‘bestfriend’ op snapchat was, en dit was een jongen die ik ken van voetbal. Hij maakte er een opmerking over, iets in de richting van ‘waarom is hij je bestfriend’ en ik zei iets terug, ik ben het oprecht vergeten omdat het voor mij totaal geen big deal is, het is de broer van een meisje uit mijn team en ik hem gewoon ken van voetbal, hij is zelf ook met een meisje bezig en het is allemaal vriendschappelijk. Vanaf dat moment was er een stilte tussen ons en ik zei af en toe wat maar hij reageerde heel bot. Ik wist echt niet waardoor dit was, totdat hij me naar huis bracht en ik me bedacht dat het misschien kon komen door dat gezeik om snapchat. Toen we bij mijn huis waren zei ik is er soms iets? En hij zei nee fijne avond nog en reed weg en ik dacht echt wtf is dit. Dus ik appte hem en vroeg gaat het om dat van snapchat. Hij zei ja ik wil geen tweede keus zijn, en toen zei ik dat ben je ook niet? En toen zei hij ja maar ik hoef echt niks met een meisje die ook met andere jongens bezig is en ik zei dat dat nergens op sloeg, het heel onschuldig is en waarom ik hem dan aan mijn ouders zou hebben voorgesteld? Hij zei ja ik denk niet dat het nog iets gaat worden, ik zei nee als je zo reageert misschien niet. Toen zei hij laat me maar even ben kk boos. En vanaf dat moment heb ik niks meer gehoord. Ik weet bij god niet waar dit op slaat, ik vind hem echt leuk maar dit slaat echt helemaal nergens op. Ik weet ook niet of het nu klaar is tussen ons of?? Weet iemand wat ik moet doen want ik weet het echt niet meer. :flushed: :flushed: :dry:

Hem proberen duidelijk te maken dat die jongen van voetbal niet meer dan een vriend is en dat ook nooit zal worden. Ziet hij dit niet in, dan zou ik het zelf laten aangezien ik zo’n jaloers type niet uit zou kunnen staan.

Heel even met rust laten en dan misschien morgenochtend rustig uitleggen hoe het zit. En als hij dan nog zo doet is hij gewoon te jaloers en zou ik niks met hem beginnen.

Nee ik kan daar dus ook heel slecht tegen… Maar omdat ik hem al aan mijn ouders heb voorgesteld en echt wel gevoelens voor hem heb is het best moeilijk om het zomaar te laten. maar bedankt voor reageren :slightly_smiling_face:

Wat raar zeg, slaat inderdaad echt nergens op.
Mijn tip: als ie zo tegen je blijft doen, dump hem dan. Je verdiend heus wel beter dan hem!

Uiteindelijk maakt je beste vriend deel uit van je leven en zal je hem vast wel vaker spreken en zien. Als je vriend zich daar niet overheen kan zetten heb je twee keuzes: je beste vriend niet meer spreken of het uitmaken met je vriend. Persoonlijk zou ik dan toch het laatste kiezen in het kader van ‘vrienden voor het leven’.

Maak je vriend inderdaad duidelijk dat je al tijden bevriend bent met hem en dat je niks anders dan vriendschappelijke gevoelens hebt voor hem. Dat hij je daarin moet vertrouwen. Uiteindelijk ligt de bal dan bij je vriend; hij moet de keuze maken of hij daarmee om kan gaan of niet.

sorry… die komt niet meer terug dan ken je nog zo op je kop staan heeeeeeeel misschien wel maar dan moet je wel erg je best doen

Die jongen zoekt geen vriendin maar een hond aan een halsband. Wegwimpelen.