Waar slaap je in als je slaapt bij je vriend

Volgens mij was er nog geen soortgelijk topic!

Ben benieuwd wat jullie 's nachts aan hebben als je bij je vriendje slaapt… en ook andersom wat hij aanheeft!

gewoon wat ik thuis ook zou dragen?
ligt een beetje aan het weer,
maar ik trek gerust een dikke pyjama een met lelijke sokken erbij

een pyjama.

Ik heb nooit een pjama aan, dus in mijn ondergoed. En van hem weet ik het niet want ik heb geen vriendje.

Ik dacht dat er in de titel stond, waar slaap je als je bij je vriend slaapt :’)

@ HAPPY_IROH:

Dat overleef ik niet. XD

Gewoon een pyjama lijkt mij.
Ookal draag ik thuis vaak lelijke uitgelubberde dingen die vet lelijk zijn en maat XXXXXXXXL zijn, die zou ik denk ik niet aandoen. xD

Enn voetbalbroekje met zijn/mijn tshirt (dus gewoon wat ik thuis ook draag) en hij alleen een lange pyjama broek

een strak hemdje + slip, draag ik thuis ook.

Ik draag alleen ondergoed. Anders is het veel te warm!

Wat er in de buurt ligt. Wel standaard mijn ruitjes broek, en het eerste beste shirt dat ik kan vinden. :’)
Wij slapen belachelijk veel samen, dus ik zie er geregeld als een sloeber uit. Zo zie ik er uit ook als ik alleen slaap, dus ja.

Hij slaapt gewoon in 'n onderbroek. Standaard. :slightly_smiling_face:

haha
in een t-shirt van hem,
en een sexy string eronder natuurlijk.

of naakt of een string/broekje/iets, en hij altijd naakt.

Hangt van de temperatuur af: warm=ondergoed, koud=pyjama.
Hij slaapt altijd in ondergoed.

Op vakantie heb ik gewoon aangetrokken wat ik normaal gesproken draag. Toen het warm was - ondergoed. Toen het iets kouder was - pyjama.

Maar jammer genoeg mag ik nog niet bij hem slapen op normale dagen. grrr.

gewoon in een string of boxer toch…
je hoeft je toch niet anders te kleden als je bij hem bent als je slaapt,
komop zeg een beetje vriend vind het leuker als je gewoon jezelf bent ookal slaap je altijd in die oerlelijke pyjama of whatever… het gaat erom wie jij bent, niet om wat je draagt of wel …

Ondergoed
Als het heel koud is m’n flannellen pyama

Verschilt wel. Niets, ondergoed of oversized shirt.

niets of ondergoed

Ik heb geen vriend, maar als ik bij hem zou slapen zou ik toch wel voor zijn overhemd gaan! Ik slaap nu in mijn vaders overhemden, bevalt prima!

Ik was alleen nieuwsgierig hoor… ik vind indd ook dat je gewoon jezelf moet zijn en dat er geen speciale dresscode is voor in bed bij je vriend…

ik slaap gewoon in zo’n kort broekje van de H&M ofzo… soms met een t-shirt erop maar me vriendje heeft vaak liever dat ik zonder t-shirt slaap… :wink: en hij meestal alleen in ze boxer en als die het koud heeft trekt hij nog een t-shirt aan

meestal toch wel naakt… of anders alleen een string