waar seks

hooii!
ik ben een een meisje van 16. ik vind dus zo’n guy leuk en we willen graag seks hebben. alleen we weten niet waar because onze ouders zijn vaak thuis. weet iemand misschien wat een geschikte plek is om het toch te doen?

kusjesxxx

Gewoon thuis, je kan je ouders subtiel vragen niet binnen te komen dan hebben ze het idee wel.

Gewoon thuis inderdaad. Als ik met mijn vriend op m’n kamer zit komen ze echt niet binnen hoor, en als ze iets vragen dan kloppen ze gewoon op de deur en vragen ze of ze binnen mogen komen.

Thuis idd

Kan gewoon thuis inderdaad. Als je ouders hebt die niet zomaar binnenkomen.

[quote author=Innocence link=topic=415842.msg277541005#msg277541005 date=1476874206]
Gewoon thuis, je kan je ouders subtiel vragen niet binnen te komen dan hebben ze het idee wel.
[/quotge]

jaa maar ze komen wel vaak binnen bij mij en ze vinden het echt niet goed als ik seks met hem heb want hij is mijn vriend niet! bedankt voor je reactiee !

Het is je vriend niet maar je vind hem wel leuk? Ik zou dan wel oppassen dat je niet gekwetst gaat worden.

Maar als het bij jou niet kan, bij hem thuis?

we hadden niet letterlijk fwb afgesproken omdat we beide openstaan voor een relatie alleen hij zit in mijn klas dus dat is niet heel handig. bij hem thuis kan het alleen als ze ouders niet thuiszijn en dat is niet heel vaak…

^Maar het is wel handig als je seks met hem hebt, als hij bij je in de klas zit, jullie vinden elkaar niet leuk maar zouden wel een relatie willen maar omdat jullie bij elkaar in de klas zitten kan het niet… Beetje vreemd :cold_sweat:
Maar dan zal ik zeggen wacht tot jullie een keer alleen thuis zijn en anders lekker in het wild… Enige nadeel is dan wel dat het weer je niet mee zit :wink:

Hoezo kan je geen vriend hebben die bij je in de klas zit?
Ik zou gewoon thuis doen, maar er eerst maar eens over nadenken of het uberhaupt wel zo handig is. Misschien beter om zoiets niet zo impulsief te doen en te kijken wat je voor hem voelt, ook omdat je nog vrij jong bent. Denk dat mensen je raarder aankijken als je bij je fwb in de klas zit, dan met je vriend eigenlijk. Helemaal op je 16e.

Maar het is wel handig om seks te hebben met een jongen uit je klas die je leuk vindt maar waarbij je niet weet of het ooit iets gaat worden? Ik snap trouwens ook niet waarom het onhandig is om met iemand in de klas te hebben, maar ok.

Ik zou het toch bij iemand thuis doen.

we zeiden dat we niemand zouden vertellen maar we hebben al wel gezoend enz en heb ik wel verteld. relatie met iemand uit me klas lijkt.me niet heel fijn omdat je dan continu samenbent (en natuutlijk kut is als het uitgaat) en bij fwb hoef je er niet over te praten. ik hoop stiemem wel dat het een relatie wordt, maar dan spreek ikmezelf.eigenlijk tegen.

ik ga nooit meer seks in het wild doen, veelste koud en vies ! maar is indd wel.handig als een van ons alleen thuis is

“maar eerst over nadenken of het uberhaupt wel zo.handig is niet zo impulsief te doen en te kijken wat je voor.hem voelt”
hier heb je gelijk in. ik ben bang dat ik gevoelens ga krijgen (die er al wel een beetje zijn) en dat het dan slecht afloopt en hem kwijtraak. maar hij wil.het zooo.graag en misschien ziet hij me niet staan als ik zeg dat ik toch geen fwb wil…

Als jij wilt dat het wel een relatie wordt en denkt dat je gevoelens gaat krijgen, moet je echt niet aan fwb beginnen. Nooit aan zoiets beginnen omdat je bang bent om hem kwijt te raken! Je kwetst jezelf eruit eindelijk alleen maar meer mee.

Het lijkt me niet handig om dit te gaan doen. Geheid dat je gekwetst wordt als hij geen relatie blijkt te willen. Verder lijkt het me net zo awkward om je ex-fwb tegen te komen als je ex-vriend, dat kan namelijk net zo verkeerd aflopen. Tot slot hoef je heus niet continu bij elkaar te zijn als je samen in de klas zit.

maar misschien krijgt hij daardoor ook.gevoelens en word het een relatie. ik.snap dat als.hij niks voelt (en ik wel) ik.gekwetst ga raken…
thanks voor jullie antwoorden btw dit helpt wel want nu ga ik dusook de andere kant zien van fwb!

niet doen bc je blijft feelings hebben voor die fwb, heb het zelf ook meegemaakt.
heb nu een vriendje maar die fwb blijft in me gedachten en ik moet toe geven dat als ik nu men vriendje niet had ik nogsteeds met hem fwb zou zijn…
gelukkig nog niet vreemd gegaan maar dannoch zou ik het in jouwn geval niet doen
helemaal niet omdat je zegt dat je hoopt dat hij je vriendje word :slightly_smiling_face:

Ik heb mijn vriendje een keer in het toilet op de McDonalds een BJ gegeven :sunglasses: .
Als je het snel en goed doet kun je het overal doen. Ik heb het zelfs een keer gedaan in onze keuken terwijl er bezoek boven was :cold_sweat: .

Oh meid bij mij ging het fout… Stond het bezoek ineens in de keuken… Schaammomentje :flushed: :cold_sweat: :flushed: